Toimiiko Pekingissä kolumbus (=Elisa) GSM liittymä?
Entä sähkö, toimiiko suomal. laitteet, eli onko jännite sama, ja vaatiiko pistoke adapterin?
Kiitos vastaajalle!
Peking
5
1069
Vastaukset
- kinkki
toimii, toimii, ei vaadi.
- määää
Välttämättä adapteria ei tarvitse, mutta itse tarvitsin sitä. Omassa hotellihuoneessamme, oli ainakin neljä erilaista pistoketta, joista yksikään ei ollut sopiva meikäläiselle johdolle. Adapterin tosin sai hotellin respasta, kun vaan kävi pyytämässä. Siinä olikin hauska arvuutella, mihin niistä huoneen pistokkeista se sopi :-) Sähkö sinällään on (ainakin pääosin) samaa tavaraa, kuin täälläkin (eli 230V). Tosin olen kuullut, että jossakin saattaa olla 110V, tiedä sitten...
- Nanjing mobile
Elisa toimii, jännite sama, ja toimii joskus suomalainen laturikin kiinan pistokkeessa kun painat sen keskimmäisen kolon metalliliuskan pohjaan kynällä... silloin menee suomilaturikin siihen (tosi homma)!
- QWD
Kaikki toimii mainiosti, itse olin Pekingissä viime vuonna kaksi viikkoa, Elisan liitymä toimi mainiosti ja puhelimenlaturin sai tökättyä pistokkeeseen vaikka se näyttääkin hieman ihmeelliseltä.
- vastaajille
vastauksista, hyvä kaikki toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096