Ollaan menossa ostosristeilylle Viroon kolme 18v täyttäneitä yksi vielä 17v. Saadaanko silti ostaa ja tuoda 100L Suomeen vai vaikuttaako se, että meillä on alaikäinen mukana?
Voiko 18-vuotiaana ostaa ja tuoda alkoholia Virosta vaikka on alaikäinen mukana?
5
1567
Vastaukset
- Anonyymi
100 litraa tuskin kannattaa yrittää tuoda, mutta ainakin minä olen sen vähäisen määräni saanut ostaa ja tuoda vaikka lapsi mukana.
- Anonyymi
On varmaan vähän eri jos on huoltaja mukana.
- Anonyymi
Jos joku tullimies laivasta tullessa kyselee niin sitten voi olla, että 17v ei saa pitää juomia, mutta 18v täyttäneet saa kyllä pitää. En ole nyt muutamaan vuoteen käynyt, mutta ennen koronaa ei juuri kukaan mitään kysellyt.
- Anonyymi
Virosta saa tuoda vapaasti henkeä kohti 110 litraa oluita, 20 litraa alle 22 % juomia ja 10 litraa väkeviä. Siis yksin matkustava saa tuoda sen verran.
- Anonyymi
Ja tuo ei ole mikään tuontirajoitus. Saat tuoda enempikin, mutta omaa käyttöä voi joutua perusteleen tuon rajan ylittäessä. Eu maista saa omaan käyttöön tuoda rajattoman määrän kunhan vaan pystyy perusteleen, että se on juuri omaan käyttöön eikä myyntiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229