Meinaa että ois jotain seksuaalista tai suhde 😂 Yks työkaveri luulee minun, varatun olevan vissiin hänestä kiinnostunut. Kaikki toiminta viittaa siihen. Outoo.. Itse yritin vaan olla hänelle mukava. Koska minusta hän ansaitsee sen kuten hänen työpanoksensakin mikä on todella ihailtava. Osaamista myöten. =)
Se että pitää jostain ihmisestä ei
45
1297
Vastaukset
- Anonyymi
Tai sitten vain kuvittelet/haaveilet hänen olevan sinusta kiinnostunut, vaikkei irl olekaan 🤣
- Anonyymi
Voi voi.
- Anonyymi
Selityksen makua
- Anonyymi
Jospa hän on vaan ihastunut sinuun? Olettamatta että sinulla on kiinnostusta. Vai miksi epäilet hänen niin kuvittelevan?
- Anonyymi
Aika idiootilta kuulostaa, kai nauroitte sille selän takana. Sitkeimmät tapaukset saattaa vaatia päin naamaa naureskelua että tippuvat pilvilinnasta.
Ei mutta vakavasti puhuen, varsinkin jos työkaveri on eri sukupuolta on helppo tulkita ystävällisyys joksikin muuksi. Miehet tähän ehkä yleisesti ottaen enemmän syyllistyy mutta voihan ne roolit olla toisinpäinkin.- Anonyymi
Eli ehkä kannattaa vielä tarkkailla tilannetta että suhtautuuko se ressukka oikeasti eri tavalla sinuun kuin muihin ennenkuin stressaa liikaa asialla.
Mielikuvitus voi joskus lähteä laukalle varsinkin palstaharhakuplassa eläessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ehkä kannattaa vielä tarkkailla tilannetta että suhtautuuko se ressukka oikeasti eri tavalla sinuun kuin muihin ennenkuin stressaa liikaa asialla.
Mielikuvitus voi joskus lähteä laukalle varsinkin palstaharhakuplassa eläessä.Ei ihastuminen tee ihmisestä ressukkaa, se on vain merkki inhimillisyydestä eikä mikään naurun aihe kenellekkään - ainakaan fiksuille ihmisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihastuminen tee ihmisestä ressukkaa, se on vain merkki inhimillisyydestä eikä mikään naurun aihe kenellekkään - ainakaan fiksuille ihmisille.
Juuri näin ja ikävä kyllä, ap ei vaikuta olevan näitä mainitsemiasi fiksuja ihmisiä. Toivottavasti elämä kuitenkin opettaa oikeanlaista, tervettä suhtautumista toisiin ihmisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin ja ikävä kyllä, ap ei vaikuta olevan näitä mainitsemiasi fiksuja ihmisiä. Toivottavasti elämä kuitenkin opettaa oikeanlaista, tervettä suhtautumista toisiin ihmisiin.
Joo minä joka kirjoitin ressukka en sitä niin tarkoittanut vaan nimenomaan semmoiset fibat tuli alkuperäisestä postauksesta. Ehkä tuon itkunauru hymiön olisi voinut jättää pois niin fiiliskin olisi ollut hieman eri.
Tuli nimenomaan fiilis että siellä on naureskeltu työkavereiden kanssa jollekulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo minä joka kirjoitin ressukka en sitä niin tarkoittanut vaan nimenomaan semmoiset fibat tuli alkuperäisestä postauksesta. Ehkä tuon itkunauru hymiön olisi voinut jättää pois niin fiiliskin olisi ollut hieman eri.
Tuli nimenomaan fiilis että siellä on naureskeltu työkavereiden kanssa jollekulle.Luuletko että en tiennyt että nauroit mulle silloin
- Anonyymi
No tuommoset nyt on aika helppo lopettaa alkuunsa, vaikka nyt vaan kehumalla kumppaniaaan kahvihuoneessa tai muuta vastaaavaa, ja pysymällä asiapohjalla tekemisissään.
- Anonyymi
On myös vallan surullista, jos me arvostetaan ja arvotetaan ihmisiä vain heidän työsuorituksensa kautta. Hyvässä työpaikassa osataan ihmiset nähdä myös itsenään, arvokkaina yksilöinä ja tämä ei tietenkään tarkoita, että mitä tahansa käytöstä pitäisi sietää.
- Anonyymi
Voihan olla, että hänen mielestään sinä olet hyvän näköinen ja haluaisi suhteen, mutta tietää hyvin, ettei tunne ole molemminpuolinen. Onpahan vain niin rakastunut, että ei pysty sitä kokonaan peittämään, vaikka yrittääkin.
Naurun asia tässä on korkeintaan tuo sinun ylimielinen asenteesi.- Anonyymi
Hyvä kommentti 👍
- Anonyymi
❤ ihana kommentti
- Anonyymi
Minäkin tässä taannoin menin oikein kunnolla ihastumaan varattuun työkaveriin ja varattu olen itsekin!
Olen ihan aikuinen ihminen ja elämänkokemusta ja näkemystäkin löytyy, mutta siitä huolimatta niin vain pääsi käymään!
Ihastus muuttui jopa rakkauden tunteeksi kuin salaa. Yritin järkeillä, vältellä ja käyttäytyä normaalisti- silti tein itsestäni täysin 🤡pellen! Onneksi tämä ihana ihminen oli ymmärtäväinen,
Eikä todellakaan nauranut tai pitänyt ressukkana tms.
Tilanne on edelleen 'työn alla',
Edelleen kaipaan, valvon öitäni.
Tunnen itseni usein yksinäiseksi, vaikka olen ihmisten parissa.
Tämä on kai vaan kestettävä, mutta onneksi hän ei sentään naura minua !- Anonyymi
Hienoa, että noin ymmärtäväisiä ihmisiä, jotka osaavat ottaa toisen tunteet vastaan nolaamatta ja pilkkaamatta, löytyy. Ja siis ottavat asiallisesti vastaan siinäkin tapauksessa, etteivät ole kyseisestä henkilöstä kiinnostuneita 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, että noin ymmärtäväisiä ihmisiä, jotka osaavat ottaa toisen tunteet vastaan nolaamatta ja pilkkaamatta, löytyy. Ja siis ottavat asiallisesti vastaan siinäkin tapauksessa, etteivät ole kyseisestä henkilöstä kiinnostuneita 🙂
Niin, enhän minä tunteistani suoraan hänelle edes kehdannut puhua, mutta kyllä se näkyi minusta selvästi vaikka yritinkin kovasti peitellä.
Olen siis tuo 18.44 kirjoittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, enhän minä tunteistani suoraan hänelle edes kehdannut puhua, mutta kyllä se näkyi minusta selvästi vaikka yritinkin kovasti peitellä.
Olen siis tuo 18.44 kirjoittajaOnko sinulla tietoa oliko hän kiinnostunut sinusta? Onko tunteita edelleen jäljellä? Vuosia, kuukausia vai viikkoja sitten kiinnostuit hänestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen siis tuo 18.44 kirjoittajaEi tuossa ole mitään ressukkamaista tai pelleä.
Toiset (ihanat) ihmiset on elämän suola. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla tietoa oliko hän kiinnostunut sinusta? Onko tunteita edelleen jäljellä? Vuosia, kuukausia vai viikkoja sitten kiinnostuit hänestä?
No, kyllä hän ilmiselvästi pitää minusta ja juttukin luistaa (kunhan vaan minä olen siinä mielentilassa että pystyn lauseita muodostamaan) 😍
Ei hän varmaan minusta mitenkään kiinnostunut ole ollut missään vaiheessa, mutta ihana kun on niin ei ole ollut töykeäkään.
Pari vuotta sitten tämä alkoi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, kyllä hän ilmiselvästi pitää minusta ja juttukin luistaa (kunhan vaan minä olen siinä mielentilassa että pystyn lauseita muodostamaan) 😍
Ei hän varmaan minusta mitenkään kiinnostunut ole ollut missään vaiheessa, mutta ihana kun on niin ei ole ollut töykeäkään.
Pari vuotta sitten tämä alkoi.Ei se ole mitenkään poissuljettua etteikö hän voisi tuntea samoin. Jos kerran selkeästi pitää sinusta, juttu luistaa jne. Ihastuneena on vaikea olla objektiivinen.
Onhan sullakin tunteita, mutta hän ei taida tietää niistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen siis tuo 18.44 kirjoittajaMillä tavalla tunteesi on nähtävissä selvästi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole mitenkään poissuljettua etteikö hän voisi tuntea samoin. Jos kerran selkeästi pitää sinusta, juttu luistaa jne. Ihastuneena on vaikea olla objektiivinen.
Onhan sullakin tunteita, mutta hän ei taida tietää niistä.En uskalla antaa itseni enää edes haaveilla tuollaista, koska emme ole 'samaa tasoa'.
Hän on minua nuorempi, ylemmällä tasolla hierarkiassa, hyvännäköinen yms
Ja hän on ystävällinen ja mukava kaikille. Parempi vaan että yritän lopettaa turhat haaveilut 💔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla tunteesi on nähtävissä selvästi?
Sillä tavalla että käyttäydyn tosiaankin aivan hölmösti: joko höpötän ja kikatan tai välttelen...
En oikeastaan pysty säätämään käyttäytymistäni millekkään normi tasolle, nykyään yritän ratkaista tilanteen siten että pakoilen ja silmiin katsomista vältän viimeiseen asti! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä tavalla että käyttäydyn tosiaankin aivan hölmösti: joko höpötän ja kikatan tai välttelen...
En oikeastaan pysty säätämään käyttäytymistäni millekkään normi tasolle, nykyään yritän ratkaista tilanteen siten että pakoilen ja silmiin katsomista vältän viimeiseen asti!Jos hän ilmiselvästi jo pitää sinusta, ja on mukava sinulle niin eikö tuollainen pakoilu ja välttely aiheuta vain hämmennystä..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän ilmiselvästi jo pitää sinusta, ja on mukava sinulle niin eikö tuollainen pakoilu ja välttely aiheuta vain hämmennystä..?
Hän on mukava k a i k i l l e , ei minulle mitenkään erityisemmin.
Varmasti käyttäytymiseni vaikuttaa aivan hölmöltä, mutta ei tässä mitään toivoa mistään ole edellä mainittujen seikkojen vuoksi- ja varattujakin olemme molemmat tahoillamme.
Toivon vaan että tämä menisi ohi, kaksi vuotta tällaista alkaa olla jo melko rankkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti käyttäytymiseni vaikuttaa aivan hölmöltä, mutta ei tässä mitään toivoa mistään ole edellä mainittujen seikkojen vuoksi- ja varattujakin olemme molemmat tahoillamme.
Toivon vaan että tämä menisi ohi, kaksi vuotta tällaista alkaa olla jo melko rankkaa.Entä jos tilanne olisikin niin että on kiinnostunut sinusta, muuttaisko mitenkään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon vaan että tämä menisi ohi, kaksi vuotta tällaista alkaa olla jo melko rankkaa.Olet varmaan nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmaan nainen?
Olen nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos tilanne olisikin niin että on kiinnostunut sinusta, muuttaisko mitenkään?
En oikeastaan enää jaksa tuollaisesta toivoa elätellä, mutta jossitellaan nyt :
Jos hän olisikin minusta kiinnostunut niin en kyllä epäröisi hetkeäkään vaan antautuisin tunteille 100% - kävi miten kävi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen.
Ihastuksesi on mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihastuksesi on mies?
Kyllä, ihastukseni on mies.
- Anonyymi
Hyvä että täältä löytyy näin kypsiäkin mielipiteitä ja ihmisiä. Ap taitaa olla nuorehko nainen kun noin tolaltaan meni, tai sitten kokee vastapuolen jotenkin niin vastenmieliseksi että reaktio selittyy sillä. Kyllä silti toivoisi ettei naureskella tarvisi.
- Anonyymi
Totta 👍
- Anonyymi
Tuo oli hyvin sanottu! 👏
- Anonyymi
Hyvänä puolena yksi jos toinenkin on tämän luettuaan varmaan kääntänyt "mukavuus" nappulaansa pari napsua vasemmalle eli voluumia niin sanotusti pienemmälle mitä vastakkaisen sukupuolen työkavereihin tulee eli jospa ap:n tilannekin on helpottunut tai helpottaa pikku hiljaa. 👍
Kyllä viileän etäiset välit on usein parhaat& turvallisimmat puolin ja toisin.- Anonyymi
Järki VS Amorin nuoli 💘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järki VS Amorin nuoli 💘
Sivusta-
Mä äänestän Amor 👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta-
Mä äänestän Amor 👍Myös Amor 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järki VS Amorin nuoli 💘
Tai sitten todellisuus vs kuvitelma?
- Anonyymi
Sivusta-
Älä jaksa nipottaa, vain yksi elämä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta-
Älä jaksa nipottaa, vain yksi elämä...👍👍👍❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta-
Älä jaksa nipottaa, vain yksi elämä...No hö. ei sen tarvitse johtaa mihinkään. Ihmiset nyt voi ihastua toisiinsa, jotkut yhtenään milloin keneenkin. Toiset harvemmin ja se on siinä ei sen enempää. Mielikuvitus laukkaa helposti ihastumisen jälkeen mutta siinä ei ole koko totuus. Jossakin vaiheessa järki palaa ja elämän reaaliteetit tulee vastaan. Loppuu se tuhra unelmointi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hö. ei sen tarvitse johtaa mihinkään. Ihmiset nyt voi ihastua toisiinsa, jotkut yhtenään milloin keneenkin. Toiset harvemmin ja se on siinä ei sen enempää. Mielikuvitus laukkaa helposti ihastumisen jälkeen mutta siinä ei ole koko totuus. Jossakin vaiheessa järki palaa ja elämän reaaliteetit tulee vastaan. Loppuu se tuhra unelmointi.
Eipä vaan tunnu loppuvan, kun eräs työpaikan ihaNAINEN pyörii mielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707