Olettaen, että olette itse mies.
Naurattaa, suututtaa, loukkaa, vai mitä?
Itse olen jostain syystä miehenä kaikenlaisten miesoletettujen iskuyritysten kohteena.
Miten suhtaudutte, jos mies lähtee hakemaan teitä tanssimaan?
5
56
Vastaukset
- Anonyymi
No sen voi ottaa kohteliaisuutena, että miellyttää myös samaa sukupuolta olevaa, jonkinlainen ihanteen ruumiillistuma olisiko silloin, ehkä stereotyyppisenkin. Tai sitten viestittää jotenkin tiedostamattomasti omaa vastaanottavaisuuttaan myös omalle sukupuolelleen. Ehkä on energioiltaan androgyynimpi tapaus, tai jotain. Voihan se olla alku pitkälle ystävyydelle, eduilla tai ilman.
- Anonyymi
Mahtaa olla harmillista. Voimia sinulle!
- Anonyymi
Hyi.
- Anonyymi
En kyllä osaa sanoa miten suhtautuisin tollaiseen. Rumat naiset on joskus läpsytelleet perseelle ja voin sanoa että se ei kovin mukavaa ole, kun yhtäkkiä läpsähtää ja takana hymyilee joku ei niin silmille mieluinen nainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803