Miksikä ei PM.jalkautuisi leipäjonoon, siellähän ns.jaetaan myös "ilmaista"avustusta.Suomen kansanko tässä pitäis hävetä? Eikä Sanna Marin?
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/aamiaiskohu-nyt-puhuu-jarkyttynyt-paivi-lipponen-joka-vaatii-oikaisua-vnklta-keksinyt-koko-jutun/acd55245-97e0-4980-bfa7-48e6f20c0502
Sanna Salaaja sopisi hyvin nimeksi.
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aamiaisetu on vuodelta 2006 Vanhasen laatima laki. Jokainen pääministeri on sitä etua käyttänyt, eikä Sanna ole tässä mikään poikkeus, kuuluu hänelle ( vaikka onkin nainen ) samalla lailla. Lipposten aika oli ennen aamiaisetulakia, joskus 1995-2003, eli ei ole voinutkaan saada ilmaisia aamiaisia.
- Anonyymi
Kokoomuslaisen pääministeri Jyrki Kataisen aikana pääministerin asuessa vurka-asunnossaan Kesärannassa pääministerillä oli sekä aamiaisetu että illallisetu joten tästä asiadta ei sitten enää tarvitse puhua mitään.
- Anonyymi
Kataisen kohdalla on menetelty väärin, ei toisen tekemä virhe anna oikeutta jatkaa virhettä. Jokaisella pääministerillä olisi ollut velvollisuus selvittää mihin perustuu ilmainen aamiaisetu. Presidentillä ei kyseistä etua ole, joten ei pitäisi olla myöskään pääministerillä, molemmilla on varaa maksaa aamiaisensa itse.
Marin vaati Jussi Pesoselta yhteiskuntavastuuta, holimatta että Pesonen on tulosvastuussa UPM:lle, eikä hänen palkkakulujaan aamiaisineen makseta verovaroista,kuten Marinin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058277- 1125784
- 565266
- 2895216
- 783871
- 583051
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501