Sutkia varastaa ruuatkin ilmaiseksi, kuin Halosen sutki eläke väärin perustein, jo ollut maksussa liikaa yli 200000 €, 20400 € vuosittain. Kun maksetaan preidentin eläke 160000 € palkkion mukaan jota ei edes ole, on 126000 €.
Miten noin yksinkertainen maksu voikin olla ? Eduskunta teki hyvin väärän arvion Halosen anomaan presidentin eläkkeeseen.
https://yle.fi/uutiset/3-6471415
Nämä demarit ne ihmeellisä sutkeja on
13
93
Vastaukset
- Anonyymi
Kai nyt tuollainen väärys pitää oikaista ja maksaa takaisin.
- Anonyymi
Haloslle vaikea paikka maksaa takaisin, Sannukka aikoi maksaa itse syömisensä. On nämä ihme vempuloita.
- Anonyymi
Siinä on Tarjan naama vielä kahdeksikolla kun pitää maksaa takaisin väärä eläke.
Marin aikoi maksaa syömisensä, jotka oli valtion laskuun.
Milloin Halonen palauttaa noin200 000 euroa joka liikaa maksussa presidentin eläkkeestään ?- Anonyymi
Sitä saa odottaa !
- Anonyymi
Miten kummassa presidentti ja pääministeri tasolla tuollaisia sutkeja ?
- Anonyymi
Herra, varjele meitä sosialisteista, sillä sinun on valtakunta, voima ja kunnia....aamen ! Akat veisakkoon.
- Anonyymi
Sannan lähtökellot kohta soi, jo painunut ruokakulunsa 850 euroon kuussa.
- Anonyymi
Saapa nähdä saako poliisi selville miten Sannan raha valtiolta siirtynyt esim Setaan ?
Setalaiset päässeet nyt valtion kukkarolle.
- Anonyymi
Olipa sutki Sanna. Mitä vanhar demarit tuollaisesta ? nuorethan ei demareita äänestkkän.
- Anonyymi
UutisetPolitiikka
"Uusi tieto: Marinin ateriaetu onkin ollut noin 850 euroa kuussa"
iltalehti.fi/politiikka
Ja keppanat vaan hyväksyy tämänkin kaiken?- Anonyymi
Totta kai hyväksymme. Demaria nyt hirtetäään, ei keskustalaista. Meitä naurattaa ja demut kusessa;-))) Näin se pitää olla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai hyväksymme. Demaria nyt hirtetäään, ei keskustalaista. Meitä naurattaa ja demut kusessa;-))) Näin se pitää olla!
Onkin demarit syyttäneet Sipiläämme, vaikka saimme suomen nousuun ja nyt Sanna meni tekemään tuommoisen kuprun. Turhaan ollaan mielistelty vasemmistohallituksessa ja annettu periksi, kaikessa siinä turve mukaanlukien. Nyt äkkiä ulos tästä tuomiopäivän hallituksesta, jottemme katoa koko puoluekartalta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047