onko ollut mitään että minkälainen kesä tulossa tänne särkille esimerkiksi majoitus varauksia onko paljon ja juku park ehkä veto naulana kesäksi lapsi perheille mutta ei ole paljon ollut mainontaa entäs kylpylän puoli
kesä 2021 ja kalajoki seutu alue esim. hiekka särkät
8
96
Vastaukset
- Anonyymi
https://visitkalajoki.fi/ Loma-asuntoja on varattu 30% enempi ennakkoon mitä normaalina vuonna. Kylpylä pienen tauon jälkeen avataan ens maanantaina.
- Anonyymi
Tästä äidinkielenopettajille valmis tehtävä. Etsi kaikki virheet. Sopiva ehkä nelosluokkalaisille.
Puolue on kirjoittajalla 100% varmasti Perussuomalaiset, heillä on useimmiten huonoin oman maan kielen osaaminen, vaikka nationalistisesta möykkäämisestä päätellen luulisi olevan toisin.- Anonyymi
Tämä on muuten jännä paikka kun kommentoi oikeinkirjoitusta. Kannattaisi olla silloin varma, ettei itse kirjoita päin metsää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on muuten jännä paikka kun kommentoi oikeinkirjoitusta. Kannattaisi olla silloin varma, ettei itse kirjoita päin metsää.
Touche!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Touche!
Persu nyt ei löytäisi kirjoitusvirhettä edes äitinsä nimestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu nyt ei löytäisi kirjoitusvirhettä edes äitinsä nimestä.
Tuli kunnon osuma! 🤣
- Anonyymi
Paska mikä paska. Suomesta löytyy varmasti parempiakin lomakohteita.
- Anonyymi
Toivottavasti nakuranta aukeaa särkille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209