Ollaan varattu jo matkat
Onko ne tappimessut pian?
8
340
Vastaukset
- Anonyymi
Pian on koko kesä yhtä tappeilua.
- Anonyymi
Juhannuksena valitaan vuoden tappeilija.
- Anonyymi
Peruttu Vimpelistä, siirretty Höykkylään!
- Anonyymi
Kyllä saatte pitää nuo anaalijutut Vimpelissä. Täällä tykätään kosteemmista koloista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä saatte pitää nuo anaalijutut Vimpelissä. Täällä tykätään kosteemmista koloista.
Vimpelin Vedon pesäpallostadionilla käyttämä kappale Vanhat toverit on Hitlerin Saksan armeijan käyttämä fasistinen kappale. Haluaako Vimpeli antaa todella itsestään fasistista kuvaa maailmalle? Vimpelin olisi jo aika lopettaa fasistisen musiikin käyttö peleissä.
Kun joukkue juokse kentälle ei kuulu käyttää mitään tälläisiä kappaleita tällä vuosikymmenellä, ei olisi kuulunut käyttää tälläisiä kappaleita ollenkaan. MIKSI VIMPELILÄISET IHAILEE NÄITÄ NATSEJA, JOPA TERVEHTIVÄT NATSITERVEHDYKSELLÄ, SITÄ MINÄ IHMETTELEN. Nämä natsi patsaat pitää kaataa ja lopettaa se ihailu, tiedä jopa yhdellä on näitä natsilippujakin näin on kerrottu. Kauheeta
Vihreä poliitikko - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vimpelin Vedon pesäpallostadionilla käyttämä kappale Vanhat toverit on Hitlerin Saksan armeijan käyttämä fasistinen kappale. Haluaako Vimpeli antaa todella itsestään fasistista kuvaa maailmalle? Vimpelin olisi jo aika lopettaa fasistisen musiikin käyttö peleissä.
Kun joukkue juokse kentälle ei kuulu käyttää mitään tälläisiä kappaleita tällä vuosikymmenellä, ei olisi kuulunut käyttää tälläisiä kappaleita ollenkaan. MIKSI VIMPELILÄISET IHAILEE NÄITÄ NATSEJA, JOPA TERVEHTIVÄT NATSITERVEHDYKSELLÄ, SITÄ MINÄ IHMETTELEN. Nämä natsi patsaat pitää kaataa ja lopettaa se ihailu, tiedä jopa yhdellä on näitä natsilippujakin näin on kerrottu. Kauheeta
Vihreä poliitikkoTappihyppelyä saarikentän ympäri. Miesparit ja sekaparit sarjat
- Anonyymi
Mutta kun päivämäärä ei ole tiedossa, minkä töhö näitä messuja järjestää?
- Anonyymi
Tahona on väääpeli esikunta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259