Elisan postilaatikot:
"Virhe havaittu
Palvelinvirhe: Status: Can't get status of mailbox ELISA: no such mailbox"
Miksi valittaa?
Elisan postilaatikot
6
1734
Vastaukset
- Anonyymi
Merkki siitä että on aika vaihtaa parempaan esimerkiksi Gmailiin. Vaihto olisi pitänyt tehdä jo 10 vuotta sitten..
- Anonyymi
Uuden ketjun avaaminen syö luultavasti enemmän palvelun resursseja kuin uuden viestin kirjoittaminen.
Hyvin alkaa päivä, kolme kirjoitusvirhettä, 11 ensimmäisen sanan joukossa. - Anonyymi
Onko se entinen Whippies tai joku muu ilmainen, loppui ilmaisena, olisi pitänyt ilmoittaa jos haluaa maksaa.
- Anonyymi
Eikös nuo sähköpostilaatikot muuttuneet maksullisiksi joskus aikaa siten? Onko jäänyt maksamatta?
- Anonyymi
Elisan laatikot ovat maksullisia ja minulla seinässä Elisan kuitu yli 40 megan nopeuksilla - kivasti sillä on 4k-raina siirtynyt. Jotain muutoksia on tehty noissa laatikoissa muutama kuukausi sitten ja sen perään ilmestyi edellä kuvattu valitus - siihen tupsahtaa näkösälle muutamaksi sekunniksi ja poistuu, Varsin s-postiliikennettä se ei ole haitannut. Mutta - mikä lienee?
Elisalla on MAKSULLINEN numero josta voisin kysyä - ovat linnoittautuneet - eivät vielä niin hyvin kuin valtakunnan Posti - se onkin omissa poteroissaan ja kaiken järjen ulottumattomissa.
Pikkupaketin saan noutaa kilometrien päästä - sitä ei ole vielä KOSKAAN toimitettu sinne minne olen sen pyytänyt toimittaa - lähimpään pakettiautomaattiin - minulta kolme minuuttia löysästi kävelen. Vaihtoehto on sitten kotiinkuljetus 9.90 € - sieltä kilometrien päästäkin toimittavat kotiin ovelle, jos maksan operaatiosta 11€ ..
Siellä Postin yksipuolisissa sopimuksissa lukee, että jos lähiautomaatti on täynnä, niin viedään muualle - eivät pidä sitä varastossa, KUNNES lähiautomaattiin mahtuu. Sellaista logistiikkaa lypsää rahaa kuluttajalta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elisan laatikot ovat maksullisia ja minulla seinässä Elisan kuitu yli 40 megan nopeuksilla - kivasti sillä on 4k-raina siirtynyt. Jotain muutoksia on tehty noissa laatikoissa muutama kuukausi sitten ja sen perään ilmestyi edellä kuvattu valitus - siihen tupsahtaa näkösälle muutamaksi sekunniksi ja poistuu, Varsin s-postiliikennettä se ei ole haitannut. Mutta - mikä lienee?
Elisalla on MAKSULLINEN numero josta voisin kysyä - ovat linnoittautuneet - eivät vielä niin hyvin kuin valtakunnan Posti - se onkin omissa poteroissaan ja kaiken järjen ulottumattomissa.
Pikkupaketin saan noutaa kilometrien päästä - sitä ei ole vielä KOSKAAN toimitettu sinne minne olen sen pyytänyt toimittaa - lähimpään pakettiautomaattiin - minulta kolme minuuttia löysästi kävelen. Vaihtoehto on sitten kotiinkuljetus 9.90 € - sieltä kilometrien päästäkin toimittavat kotiin ovelle, jos maksan operaatiosta 11€ ..
Siellä Postin yksipuolisissa sopimuksissa lukee, että jos lähiautomaatti on täynnä, niin viedään muualle - eivät pidä sitä varastossa, KUNNES lähiautomaattiin mahtuu. Sellaista logistiikkaa lypsää rahaa kuluttajalta.Lisänä vielä: Minulla on Gmail ja Jahuu roskapostilaatikoina - jos joku sellaista vaatii, niin sinne olen ohjannut ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738