Olen hukannu kytkentäkaavan löytyykä netistä ?
Kytkentä yksivaiheisena 230v
https://www.k-rauta.fi/tuote/painekytkin-danfoss-cs6-31e0215-2-6bar/5702423208685?gclid=EAIaIQobChMI9Lbw_oH08AIVshJ7Ch1XIgRIEAQYASABEgInafD_BwE
Painekytkin
10
420
Vastaukset
- Anonyymi
tässä näkyy kytkentä
https://assz.ru/fi/shemy-podklyucheniya-gidroakkumulyatora-v-sistemu-vodosnabzheniya-regulirovka-rele/ - Anonyymi
Selvästikään ei ole mitään edellytyksiä ja oikeuksia mennä kytkemään, kun noin yksinkertaiseenkin hommaan kaaviota kyselee.
- Anonyymi
Persaukisella ei ole varaa hommata sähkömiestä ja paine säädin on pakko saada kytkettyä ettei vesipumppu käy jatkuvasti !
Muutenkin olen kaikki talon hommat tehny yksin ilman valtuuksia , eikä ole mitään vakuutuksia !
Tämä minun talo eikä muitten eikä muille kuulu mitä teen !
Ja jos palaa niin sitten palaa, sitten rakennetaan taas uus ,joka kestä noin 15v rakentaa 1000e kk kun tulot ovat näin isot ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persaukisella ei ole varaa hommata sähkömiestä ja paine säädin on pakko saada kytkettyä ettei vesipumppu käy jatkuvasti !
Muutenkin olen kaikki talon hommat tehny yksin ilman valtuuksia , eikä ole mitään vakuutuksia !
Tämä minun talo eikä muitten eikä muille kuulu mitä teen !
Ja jos palaa niin sitten palaa, sitten rakennetaan taas uus ,joka kestä noin 15v rakentaa 1000e kk kun tulot ovat näin isot !Entäs kun tapat vielä jonkun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs kun tapat vielä jonkun.
Uskotko itse noihin harhaluuloisi ja vääriin tietoihisi.
Ei pidä paikaansa sun valheet .
Oletkos niin rikas että elät pääomatuloillasi vaan ja omistat tehtaan.
Kun tollasta puhut .
- Anonyymi
Palstat eivät aktivoidu / pysy aktiivisina ellei kukaan kysele mitään turhaa...
- Anonyymi
Vain minä siellä käy yksin
- Anonyymi
" Persaukisella " on oikea asenne ! Kannatan. Hyvin ja oikein voi
silti tehdä, ja on aina kavereita mitkä neuvoo.
Tähän en ehtinyt antamaan neuvoja. Menestystä kaikille
omatoimiasentajille ! Tarkkaan selvää ottamalla ja huolella
tekemällä useimmat tekee lähes kaiken ns. ammattimiestä paremmin.
- Anonyymi
Eihän stä persiåukinen jos jo pumppukin ja painekytki t jo t ka tarvii kytkee maksaahn nekin samoin jos o n kaibokin.
Muista suojamaadoituksen kytkentä baiheeseen
Asian t untija
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e922853- 1041931
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä321772- 1211743
- 1451701
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161669- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2861405- 1191309
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241200