moikka oon tyttö joka omistaa kääppärin. Minulla on sille häkki jossa on 2 piilopaikkaa, pesuhiekka, kaksi ruokakuppia (toinen tuoreille, toinen pähkinöille) purua noin 20cm? Harso jonka alle hamsterini menee aina piiloon, suolakiviä, kalkkikivi, juomapullo, juoksupyörä ja vessapaperiputki jossa on reikä.😅 Mitä muuta hamsuni häkkiin voisi pistää? minulla on semmoinen tunne että se tarvitsisi jotakin? se on kyllä onnellisena syönyt siellä porkkanaa!❤️ (sain hamsun ehkä 2vk sitten ja en oikeen tiedä olisiko sille hyvä antaa mielummin enemmän ruokaa kuin vähemmän? JA haittaako se paljoa jos on vain kahta ruokaa mitä sille syöttää tuoreet jota annan melkein joka päivä! 😅 kertokaa jotain vinkkejä hamsterin hoitamiseen ja vastatkaa toki minun kysymyksiin! ❤️ SANOKAA JOS MINULLA ON VAIKKA LIIAN VÄHÄN PIILOPAIKKOJA! 🥰 (hamsterini on 5-7 vk vanha)
hamsterin terra!
Anonyymi
0
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106