Haluan saada nuorta miestä joko seksin takia tai parisuhteeseen. Olen pyylevä, punatukkainen lyhythiuksinen nainen jolla hauiksessa näyttävä, iso tatuointi. Tukan laitan tavallisesti geelillä pystyyn. Olen tällainen räväkkä, kehopositiivinen, suvaitsevainen ja kaikin tavoin nykyaikainen kouluttautunut itsenäinen suomalainen nainen. Minulla on arvomaailma, johon kuuluvat vihreät arvot sekä monikulttuurisuus. Olen viisikymmentä kahdeksan vuotias.
Olen jo pitkään miettinyt suhdetta nuorempaan mieheen. Ei tarvitse mikään adonis olla mutta sellainen katseenkestävä nuori kaveri jolla pilkettä silmäkulmassa. Mistä sellaisen löytäisi? Miten sellaisen saisi iskettyä? En liiku kapakoissa.
Miten pokata nuorempi mies?
Anonyymi
4
817
Vastaukset
- Anonyymi
Laita ilmoitus
- Anonyymi
Olis kiva saada nuorta miestä
- Anonyymi
Suomessa riittää nuoria miehiä - lähi-idästä tulleita
- Anonyymi
Laitat vähän huulipunaa ja ei kun radalle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803