Sanna vei ruokaa puoluetoveri Nurmiselle, mutta kuka maksoi?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006677370.html
Saako Suomen kansa vastauksen tähän kysymykseen?
Valtion maksamaa ruokaa.
Nämä pääministeri seikkailut nyt päin peetä ! 850 euroa valtio maksanut ruokaansa kuukaudessa.
Meidän Sannaan olen jo kyllästynyt
11
97
Vastaukset
- Anonyymi
Veronmaksajie ruokaa jakaa, hävitön.
- Anonyymi
-alkoi noi politikot kehittää omia etuja!! - mutta luiskahti vahingossa edut julkisuuteen, niinpä nyt marinkin joutuu veronmaksuun, ja tax free ateriat . liian kalliit loppuu!! sosialismi tällai puraisee rikkaita politrukkeja silloin tällöin.
Nyt pitäisi saada viel se marinin työtön mies maksamaan suuret velkansa ja busines finland ilmais-tuet takaisin yhteiskunnalle!! Jotta ei mene veronmaksajien maksettavaksi sekin vastuuton, osaamaton, konkurssi yritystoiminta.. Vastuuta nyt marinille ja konkurssimielle!! joutuuko marinin mies kuntouttavaan työtoimintaan, typ kuntoutukseen ? eeva kallista uusi pääministeri olisi pätevämpi
- Anonyymi
Vaikuttaakin !
- Anonyymi
Monet muut ! tuollaiseen pummiin.
- Anonyymi
Minäkin olen kyllästynyt Marinin selittelyihin
- Anonyymi
Sanna kuvitteli olevansa äti Terasa varastetulla ruualla.
- Anonyymi
Maataoustuet on heti lopetettava. Sipilä ja nuorisosäätiön edellinen johto on välittömästi vietävä kakolaan.
- Anonyymi
Sanna on hupi henkilö:
Marin: Olen ymmärtänyt, että moni ei pidä ateriaetua kohtuullisena.
-ei titenkään pidä. Rosvoamistahan se on. - Anonyymi
Eeva kalli pääministerin pallille
- Anonyymi
Nyt on rva pääministerin hyvä pienentää työkuormaansa. Voi aloittaa mm. sillä että jää pois kunnallispolitiikasta ja keskittyy pelkästään valtakunnan politiikkaan. Siinä sivussa voi pari avustajaa katsoa uusia hommia.
Olisi oikein, että pääministerin puoliso kävisi kaupassa ja muuten olisi kodin askareissa kiireisen vaimonsa apuna.
Jos Sanna Marin uskoisi miehen ja naisen olevan tasa-arvoisia niin Marinin mies Markus kävisi kaupassa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144