Sanna vei ruokaa puoluetoveri Nurmiselle, mutta kuka maksoi?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006677370.html
Saako Suomen kansa vastauksen tähän kysymykseen?
Valtion maksamaa ruokaa.
Nämä pääministeri seikkailut nyt päin peetä ! 850 euroa valtio maksanut ruokaansa kuukaudessa.
Meidän Sannaan olen jo kyllästynyt
11
97
Vastaukset
- Anonyymi
Veronmaksajie ruokaa jakaa, hävitön.
- Anonyymi
-alkoi noi politikot kehittää omia etuja!! - mutta luiskahti vahingossa edut julkisuuteen, niinpä nyt marinkin joutuu veronmaksuun, ja tax free ateriat . liian kalliit loppuu!! sosialismi tällai puraisee rikkaita politrukkeja silloin tällöin.
Nyt pitäisi saada viel se marinin työtön mies maksamaan suuret velkansa ja busines finland ilmais-tuet takaisin yhteiskunnalle!! Jotta ei mene veronmaksajien maksettavaksi sekin vastuuton, osaamaton, konkurssi yritystoiminta.. Vastuuta nyt marinille ja konkurssimielle!! joutuuko marinin mies kuntouttavaan työtoimintaan, typ kuntoutukseen ? eeva kallista uusi pääministeri olisi pätevämpi
- Anonyymi
Vaikuttaakin !
- Anonyymi
Monet muut ! tuollaiseen pummiin.
- Anonyymi
Minäkin olen kyllästynyt Marinin selittelyihin
- Anonyymi
Sanna kuvitteli olevansa äti Terasa varastetulla ruualla.
- Anonyymi
Maataoustuet on heti lopetettava. Sipilä ja nuorisosäätiön edellinen johto on välittömästi vietävä kakolaan.
- Anonyymi
Sanna on hupi henkilö:
Marin: Olen ymmärtänyt, että moni ei pidä ateriaetua kohtuullisena.
-ei titenkään pidä. Rosvoamistahan se on. - Anonyymi
Eeva kalli pääministerin pallille
- Anonyymi
Nyt on rva pääministerin hyvä pienentää työkuormaansa. Voi aloittaa mm. sillä että jää pois kunnallispolitiikasta ja keskittyy pelkästään valtakunnan politiikkaan. Siinä sivussa voi pari avustajaa katsoa uusia hommia.
Olisi oikein, että pääministerin puoliso kävisi kaupassa ja muuten olisi kodin askareissa kiireisen vaimonsa apuna.
Jos Sanna Marin uskoisi miehen ja naisen olevan tasa-arvoisia niin Marinin mies Markus kävisi kaupassa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906