Meidän Sannaan olen jo kyllästynyt

Sanna vei ruokaa puoluetoveri Nurmiselle, mutta kuka maksoi?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000006677370.html

Saako Suomen kansa vastauksen tähän kysymykseen?
Valtion maksamaa ruokaa.

Nämä pääministeri seikkailut nyt päin peetä ! 850 euroa valtio maksanut ruokaansa kuukaudessa.

11

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Veronmaksajie ruokaa jakaa, hävitön.

• Anonyymi

-alkoi noi politikot kehittää omia etuja!! - mutta luiskahti vahingossa edut julkisuuteen, niinpä nyt marinkin joutuu veronmaksuun, ja tax free ateriat . liian kalliit loppuu!! sosialismi tällai puraisee rikkaita politrukkeja silloin tällöin.

Nyt pitäisi saada viel se marinin työtön mies maksamaan suuret velkansa ja busines finland ilmais-tuet takaisin yhteiskunnalle!! Jotta ei mene veronmaksajien maksettavaksi sekin vastuuton, osaamaton, konkurssi yritystoiminta.. Vastuuta nyt marinille ja konkurssimielle!! joutuuko marinin mies kuntouttavaan työtoimintaan, typ kuntoutukseen ?

• eeva kallista uusi pääministeri olisi pätevämpi

• Anonyymi

Vaikuttaakin !

• Anonyymi

Monet muut ! tuollaiseen pummiin.

• Anonyymi

Minäkin olen kyllästynyt Marinin selittelyihin

• Anonyymi

Sanna kuvitteli olevansa äti Terasa varastetulla ruualla.

• Anonyymi

Maataoustuet on heti lopetettava. Sipilä ja nuorisosäätiön edellinen johto on välittömästi vietävä kakolaan.

• Anonyymi

Sanna on hupi henkilö:
      Marin: Olen ymmärtänyt, että moni ei pidä ateriaetua kohtuullisena.
      -ei titenkään pidä. Rosvoamistahan se on.

• Anonyymi

Eeva kalli pääministerin pallille

• Anonyymi

Nyt on rva pääministerin hyvä pienentää työkuormaansa. Voi aloittaa mm. sillä että jää pois kunnallispolitiikasta ja keskittyy pelkästään valtakunnan politiikkaan. Siinä sivussa voi pari avustajaa katsoa uusia hommia.

Olisi oikein, että pääministerin puoliso kävisi kaupassa ja muuten olisi kodin askareissa kiireisen vaimonsa apuna.
      Jos Sanna Marin uskoisi miehen ja naisen olevan tasa-arvoisia niin Marinin mies Markus kävisi kaupassa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4740
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1314
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      86
      1289
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      126
      1084
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1026
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      252
      935
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      906
    Aihe