löytyiskö kivaa miestä lapista kimppaan mukavalle parille
miestä kesällä
29
2049
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä päin Lappia ootte
- Anonyymi
pohjoislapista ollaan rva 161.65
- Anonyymi
mistä sä oot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mistä sä oot
Pohjois-Pohjanmaa lähellä Lapin rajaa
- Anonyymi
Kelpaisiko 1N ja 2M?
Olisimme halukkaita saamaan mukaan toisenkin naisen eikä mies ole liikaa.
Olemme heinäkuun Rovaniemen maalaiskunnassa perikunnan mökillä ja asuntoautolla on helppo kulkea missä tahansa.
Vaimo on 24-vuotias 167cm 61kg itse olen 27-vuotias 176cm 82kg ystävämme on 26-vuotias 178cm 91kg.
Oletteko kiinnostuneita?Moikka. Täällä olisi kimpasta kiinnostunut 48 v mukava ja avoin mies. Kimppakokemusta on. Olen tällä hetkellä Rovaniemellä kesälomalla. Toteutetaan unohtumaton kesälomamuisto 😉
- Anonyymi
kimppaa kirjoitti:
Moikka. Täällä olisi kimpasta kiinnostunut 48 v mukava ja avoin mies. Kimppakokemusta on. Olen tällä hetkellä Rovaniemellä kesälomalla. Toteutetaan unohtumaton kesälomamuisto 😉
Moi 38 ikä sinkku kinnosta kampa aexsi jos halusin saa yhteyttä minusta kiitos 0407578477 uusimaa
- Anonyymi
Rovaniemeltä ois 56v
- Anonyymi
moi millanen mies oot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
moi millanen mies oot
Ihan tavallinen suomalainen mies, vähän pyöreäkö...bi-utelias sellainen :)
- Anonyymi
Kylläpäs on lapsellinen kommentoija, eikö äiskä oo tullut vaihtamaan vaippoja, eikö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
moi millanen mies oot
Hei olen 38 ikä sinkku miea kinnosta kamppa sexsi jos sexin kinnosta yhteyttä minusta 0407578477
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
moi millanen mies oot
Hei 38 ikä harrastaa kamppa juutu 180 /83 /yhteyttä mua 0407578477
- Anonyymi
Hei. Leviltä löytyis 35 mies.. Bi kokeilun haluinen
- Anonyymi
Miksi olet tuollainen
- Anonyymi
olis mukava jos teihin sais jotenkin yhteyden vaikka s-posti os tänne tai vinkkejä??
T.kiinnostunut - Anonyymi
Rovaniemeltä löytyy 30v 178/80/18 mitoissa oleva, kestävä ja nopeasti uudelleen toimiva reissutöissä kulkeva lapinmies. Laitan kikin tähän mikäli vastaatte
- Anonyymi
50w/185/80 mies olis syyskuussa muutaman päivän työreissulla Sodankylässä. Olen terve, estoton ja kokenut kimppahommissa. Hyvin varustettu, siisti ja luotettava.
- Anonyymi
38 ikä mieli kinnosta laittaa viestiä 0407578477
- Anonyymi
Kyllä löytyis 40v 173/77 missäpäin lappua liikutte ?
- Anonyymi
34v mies löytyisi. Minkälaista seuraa haluattte?
- Anonyymi
Aika epätoivoista hakea täältä ilmaispalstalta. Luultavasti löydätte jonkin vastenmielisen törkymöykyn tai peräkammarin pojan, joka ei saa muualta.
- Anonyymi
Löytyis.. Ihan kivakin.
45v ja voisin leikkiä Rouvan kans.- Anonyymi
Moi 38 ikä Mies Kinnosta kamppa juutu jos sekin yhteyttä minusta 0407578477
- Anonyymi
Meno lenkille vaikka 13.8.21 vaik. 11 ja kun vastaan tulee mies ni sanoa vaikka ihana lenkkeillä ni ehkä mies vastaa vaikka mitä ihanaa tässä on ;)
- Anonyymi
Hei 38 ikä kinnosta kamppa juutu jos sekin Kinnosta yhteyttä minusta 0407578477
- Anonyymi
Kyllä löyty jos sä kinnosta saa yhteyttä minusta 0407578477
- Anonyymi
Jos sä kinnosta kyllä löytyy mitä pari ikäsi on ?itsen mies kinnosta panne vain yhtä yhtä 0407578477 vain viesti kiitos
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121