miestä kesällä

Anonyymi

löytyiskö kivaa miestä lapista kimppaan mukavalle parille

29

2049

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä päin Lappia ootte

• Anonyymi

pohjoislapista ollaan rva 161.65

• Anonyymi

mistä sä oot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mistä sä oot

Pohjois-Pohjanmaa lähellä Lapin rajaa

• Anonyymi

Kelpaisiko 1N ja 2M?
      Olisimme halukkaita saamaan mukaan toisenkin naisen eikä mies ole liikaa.
      Olemme heinäkuun Rovaniemen maalaiskunnassa perikunnan mökillä ja asuntoautolla on helppo kulkea missä tahansa.
      Vaimo on 24-vuotias 167cm 61kg itse olen 27-vuotias 176cm 82kg ystävämme on 26-vuotias 178cm 91kg.
      Oletteko kiinnostuneita?

• Kiva retkue teillä. Liikutteko Meri-Lapin suunnalla? Mahtuisiko yksi mies vielä mukaan?

• Moikka. Täällä olisi kimpasta kiinnostunut 48 v mukava ja avoin mies. Kimppakokemusta on. Olen tällä hetkellä Rovaniemellä kesälomalla. Toteutetaan unohtumaton kesälomamuisto 😉

• Anonyymi
        kimppaa kirjoitti:

Moikka. Täällä olisi kimpasta kiinnostunut 48 v mukava ja avoin mies. Kimppakokemusta on. Olen tällä hetkellä Rovaniemellä kesälomalla. Toteutetaan unohtumaton kesälomamuisto 😉

Moi 38 ikä sinkku kinnosta kampa aexsi jos halusin saa yhteyttä minusta kiitos 0407578477 uusimaa

• Anonyymi

Rovaniemeltä ois 56v

• Anonyymi

moi millanen mies oot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

moi millanen mies oot

Ihan tavallinen suomalainen mies, vähän pyöreäkö...bi-utelias sellainen :)

• Anonyymi

Kylläpäs on lapsellinen kommentoija, eikö äiskä oo tullut vaihtamaan vaippoja, eikö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

moi millanen mies oot

Hei olen 38 ikä sinkku miea kinnosta kamppa sexsi jos sexin kinnosta yhteyttä minusta 0407578477

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

moi millanen mies oot

Hei 38 ikä harrastaa kamppa juutu 180 /83 /yhteyttä mua 0407578477

• Anonyymi

Hei. Leviltä löytyis 35 mies.. Bi kokeilun haluinen

• Anonyymi

Miksi olet tuollainen

• Anonyymi

olis mukava jos teihin sais jotenkin yhteyden vaikka s-posti os tänne tai vinkkejä??
      T.kiinnostunut

• Anonyymi

Rovaniemeltä löytyy 30v 178/80/18 mitoissa oleva, kestävä ja nopeasti uudelleen toimiva reissutöissä kulkeva lapinmies. Laitan kikin tähän mikäli vastaatte

• Anonyymi

50w/185/80 mies olis syyskuussa muutaman päivän työreissulla Sodankylässä. Olen terve, estoton ja kokenut kimppahommissa. Hyvin varustettu, siisti ja luotettava.

• Anonyymi

38 ikä mieli kinnosta laittaa viestiä 0407578477

• Anonyymi

Kyllä löytyis 40v 173/77 missäpäin lappua liikutte ?

• Anonyymi

34v mies löytyisi. Minkälaista seuraa haluattte?

• Anonyymi

Aika epätoivoista hakea täältä ilmaispalstalta. Luultavasti löydätte jonkin vastenmielisen törkymöykyn tai peräkammarin pojan, joka ei saa muualta.

• Anonyymi

Löytyis.. Ihan kivakin.
      45v ja voisin leikkiä Rouvan kans.

• Anonyymi

Moi 38 ikä Mies Kinnosta kamppa juutu jos sekin yhteyttä minusta 0407578477

• Anonyymi

Meno lenkille vaikka 13.8.21 vaik. 11 ja kun vastaan tulee mies ni sanoa vaikka ihana lenkkeillä ni ehkä mies vastaa vaikka mitä ihanaa tässä on ;)

• Anonyymi

Hei 38 ikä kinnosta kamppa juutu jos sekin Kinnosta yhteyttä minusta 0407578477

• Anonyymi

Kyllä löyty jos sä kinnosta saa yhteyttä minusta 0407578477

• Anonyymi

Jos sä kinnosta kyllä löytyy mitä pari ikäsi on ?itsen mies kinnosta panne vain yhtä yhtä 0407578477 vain viesti kiitos

Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4903
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      659
      4088
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2281
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2047
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1848
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1686
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1431
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1198
    9. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94
      1134
    10. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      87