Tilasin varustetukku nimisestä nettikaupasta huppari, kaksi t-paitaa ja sukkapaketin. Tuotteet eivät olleetkaan sopivia ja vein paketin samana päivänä postiin. Palautuksesta oli noin puolitoistaviikkoa aikaa ja ei kuulunut mitään niin otin sähköpostilla yhteyttä ja kyselin paketista. Sanoivat, että kyllä paketti on tullut ja kaksi naisten paitaa on joista palauttavat rahat. Olen aivan ihmeissään mikä ihmeen "kaksi naisten t-paitaa" kun paketissa oli siis miesten huppari, miesten 2 t-paitaa ja sukat. Miten asian kanssa pitäisi edetä?
nettikauppa huijaa?
7
205
Vastaukset
- Anonyymi
Tilaa kerralla sopivat, niin ei tarvitse jumpata noiden palautusten kanssa. Rahallinen arvokin aika mitätön, joten just forget it,
- Anonyymi
Tilasin, mutta kun kaikilla esim koko m ei vastaa kokoa m. ymmärritkö?
- Anonyymi
Itse tilasin kalliit maihinnoususaappaat ja lähetin takaisin läjän koirankakkaa ja sain rahani takaisin, joten ei ole valittamista.
- Anonyymi
Tuo oli väärin toimittu.
- Anonyymi
Tämä on suositeltava tapa.
- Anonyymi
Ostan myymälästä. Saan heti sopivan
- Anonyymi
Minäkin sai kerran vääränlaista tavaraa netistä ja ajattelin vähän skoijata tavaran lähettäjää, palauttamalla se takaisin menolipulla varustetun matun mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229