Kone lähtee hyvin käyntiin, mutta mikä mahtaa olla ongelma kun rupeaa antamaan koneelle lisää kaasua, niin se ei reagoi aina kunnolla (muuta kuin pitkällä viiveellä). Aika kauan saa pitää kaasua vaikka ihan ääriasennossa, niin kone pyörii ihan puolilla tehoilla (jos sitäkään). Sitten kun sen lopulta reagoi ja menee kaikki tehot päälle, niin toimii taas erittäin hyvin kyllä.
Kone on ihan tuliterä.
Ihan uusi Honda BF20 SHTU ja kaasutus käynnistyksen sen jälkeen ei tunna aina toimivan kunnolla?
5
293
Vastaukset
- Anonyymi
Takuu päällä, älä täällä ihmettele!
- Anonyymi
Taisi olla oma moka sittenkin.
En huomannut pumpata polttoainetta moottorille eka.
Ryyppyä koneessa ei edes ole kun on näitä uudenaikaisia koneita sähköstartilla,
mutta polttoainesäiliössä on kyllä pumppu.
Ainakin kun kertaalleen kokeilin niin, että eka pumppasin, niin ei tullut mitään ongelmaa. - Anonyymi
Kuulostaa tyypilliseltä nelarilta.
Etec on luotettavampi - Anonyymi
Onko potkuri oikean kokoinen ettei liian jyrkkä eikä siksi kiihdy normaalisti.
Toinen mitä kannattaa kokeilla on avata seosruuvia,jos moottori liian laihalla nii tuollainen oire saattaa tulla siitä.1,5 -2 kierrosta seosruuvia aukipäin.Seos ruuvissa ei ole normi ruuvarikantaa mutta sitä pääsee sopivalla piikillä aukasemaan...- Anonyymi
Parempi että ruuvailet vain omia koneita Si etkä jaa ohjeitasi täällä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076