Vaimo torui minua kovaäänisesti, kun käännyin väärään paikkaa autolla kesäreissulla. Lapset heräsivät vaimon möykkään ja sanoin tuohtuneena: "herätit ja pelästytti sitten lapset, olisit vähän ajatellut lapsiakin" vaimo jatkoi väriköstä huutamista ja sanoi: olisit ajatellu lapsia etkä vain provosoinut minua huutamaan." Silloin minä: "Olet ihan niinkuin demari, syyttelet muita, etkä myönnä omia virheitä!" pyysin hetipian tätä nimittelyä anteeksi, tuntui todella pahalta että olin solvannut rakastani noin.
Loukkasin vaimoa pahimmalla tavalalla
Anonyymi
1
727
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, avioliitossa pitäis aina muistaa, että verisistä loukkauksista jää kaunoja, jotka voi sitte myöhemmin nousta esiin ikävällä tavalla. Kukaan halua itteesä sentään tolla tavalla nimiteltävän. Tulee mieleen joku toisten pöydässä syövä, siipeilijä, menee liian henkilökohtaiseksi. Tutut geneeriset kus*pää, saa*anan ämmä, i*iootti eivät tunnu tuon jälkee enäää miltään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269