Melkein puolet paraislaisista äänesti RKP:tä, olikohan miten rehelliset laskennat, vai onko tosiaankin niin, että siellä paraisilla hallitsee svenska mafia?
Ruotsinkielisten salaliitto
6
970
Vastaukset
- Anonyymi
Yli puolet on ruotsinkielisiä. Mitä kummaa tuossa tuloksessa on? Ei siihen mitää mafioita tarvita.
- Anonyymi
Aika yksimielistä porukkaa nuo ruotsinkieliset niin siitä voidaan päätellä, että ovat suomenkielisten vastapelureita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika yksimielistä porukkaa nuo ruotsinkieliset niin siitä voidaan päätellä, että ovat suomenkielisten vastapelureita.
Tulkitse sinä persupaskiainen mitä tulkitset. Minä suomenkielisenä paraislaisena en koe heitä millään tavoin "vastapelureiksi", vaikka äänestänkin ihan muuta puoluetta kuin RKP:ta.
- Anonyymi
No voihan asian noinkin tulkita, mutta kun kaikki ruotsinkieliset ei RKP :tä äänestä niin mistähän äänivyöry johtuu tuskin kuitenkaan suomenkielisistä.
- Anonyymi
Äänivyöry? Itse asiassa RKP:n prosentuaalinen ääniosuus laski hiukan. Ja kun yleinen äänestysaktiivisuus laski myös, voidaan arvata, että hekin saivat vähemmän ääniä kuin viimeksi.
Kyllä RKP on tyypillisesti suurin puolue kaikissa niissä kunnissa, joissa enemmistö asukkaista on ruotsinkielisiä.
- Anonyymi
Ohjelmassa Suomi on Ruotsalainen, suomenruotsalainen kieli oli osa Suomen murretta.
Siinähän käytiin läpi näitä rantaruottalaisia ja lähes kaikki oli Suomesta muuttaneita suomalaisia, jotka olivat opetelleet suomen kielen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742862
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171619- 201580
- 181454
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239