Mitä tapahtui 90-00-luvun pyöreille muoviterraarioille. Mulla on viimeksi tuohon aikaan ollut marsuja ja gerbiilejä. Nyt oli 17 vuotta Kissa mutta se kuoli muutama päivä sitten ja ajattelin seuraavaksi taas marsua tai gerbiiliä.
Ymmärrän että marsu on laumaeläin ja terraarioiden ja häkkien on oltava riittävän suuria. Vanhaan muoviseen terraarioon sai kuitenkin kutteripurua, vaikka kuinka paljon, marsut eivät sotkeneet ja terraariot oli helppo lapsenkin kantaa kylpyhuoneeseen ja pestä runsaalla vedellä ja yleispesuaineella.
Haluaisin tietenkin pestä asumuksen hyvin. Sinnehän virtsataan ja ulostetaan. Mielestäni tarmokas pesu on tarpeen.
Tuntuu että nyt on markkinoilla vain huonompia tuotteita, pelkkiä kalteriseiniä ja pohjia, joiden epäilen päästävän läpi. Luin marsuinfoa jossa puhuttiin vahakankaiden, pyyhkeiden ja lakanoiden käyttämisestä kuivikkeena. Epäilen että sen jälkeen saa kodista vaihtaa lattian.
Olen pettynyt ja kuulisin mielelläni jos joku on koko kuluneen ajan pitänyt marsuja tai muusta syystä osaisi selittä mitä on tapahtunut.
Mitä tapahtui muoviterraarioille?
Anonyymi
1
717
Vastaukset
- Anonyymi
Epäilyt eivät ole kovin tervehenkisiä, jos epäilet tehdashäkin "päästävän läpi" mystisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692723
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 441216
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197