Pelkään että olen lihonut hirveesti!! 5kk sitten 48kg ja 168cm. Ihan liikaa oikeesti.
Onks mitään keinoo arvioida paljonko painan nyt? Luin jostain että sentti pois vyötäröltä ois yks kilo pois? En luota peiliin koska mulla on se vääristynyt kehonkuva. Vaakaa en voi käyttää!!
APUA!
(Ps onko mulla painon perusteella epätyypillinen vai anoreksia? Tiiän et en oo alipainonen ainakaa paljoo)
Paino:(((((((
Anonyymi
4
77
Vastaukset
- Anonyymi
Kukas sun vaa´an on vienyt?
- Anonyymi
Se on yhdistetty vanhempien puhelimeen. Näkisivät milloin olen punninnut ja painoni
- Anonyymi
Jlauta mitä sekoilua.
- Anonyymi
Älä siitä painosta välitä, syö terveellisesti ja liiku. Ammattiapua kannattaa hakea tähän ongelmaan. Ja anoreksia ei ole ulkonäkö tai tietty paino vaan sairaus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728