Mun yks kaveri (taino nettikaveri) on "uskotellu" mulle et mun toinen nettikaveri on tyhmä, matkija ja semmosta että se on varastannu se tyyli yms.. nii se jotenki sai ylipuhuttuu mut et en enää oo sen kaveri tai nii. Ja ajattelin että tämä kaveri valehteli mulle mut kuvittelin ns kaiken sen mun toisen kaverin takii. Nii menin sanoo sille et tuntuu et valehtelen sulle en haluu olla sun kaveri enää tai jotai tollasta. tästä on kulunnu 1-2 vuotta. Mut haluisin sen kaverin takas ku nyt se mu toinen "kaveri"on jättäny mut ja tuntuu silt et se kuvitteli kaiken sillon siitä tyypistä. et miten saisin sen toisen takas ystäväks jolle sanoin et en haluu enää. Ei olla juteltu tosi pitkää aikaa ja tuntuu et se on vihanen mulle...
Miten saan vanhan kaverin takaisin?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337