Alaviisurista lähti verihyytymä ja siihen laitettiin parin päivän päästä "spongostan jodoformi", kipu on hellittänyt etten tarvi enää särkylääkettä, mutta suussa maistuu edelleen tuo jodoformi. Voiko sen käydä poistattamassa tkssa jotenkin? Olen purkutellut suolavedellä suuta ja hammaskuoppaa muttei ole haju lähtenyt.
Viisaudenhammas poisto kuoppaan jodoformia
Anonyymi
4
393
Vastaukset
- Anonyymi
Kuoppaan siis laittiin 3 sientä josa jodoformia, mutten itse huomaa mitään kun lampulla katsoin. Haju vain edelleen voimakas.
- Anonyymi
Sille ei voi tehdä mitään. Erityisesti kuoppaa ei kannata huuhdella, kun on alkanut umpeutua. Loppuu kyllä aikanaan, eikä tuo nyt onneksi ole kovin paha haju, lääkemäinen, mutta kieltämättä voimakas.
- Anonyymi
Viikon päästä vielä kauhea löyhkä. Onnistuiskohan sen poisto sittenkin?
- Anonyymi
Viikko jodoformin laitosta ja haju edelleen järkyttävä. Eikö jodoformia todellakaan saa mitenkään pois?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264