Masennuksesta kaksisuuntaiseen.

Anonyymi

Kuinkakohan moni bibolaarisen diagnoosin omaava on ensin alkuun kärsinyt ainoastaan masennuksesta ?

Sen mitä itse olen kokenut masennuslääkkeistä, niin hyvin pian ne saatttavat saada maniaa aikaiseksi.

Eli ei varmaan ole mahdotonta, että lääkitykset kääntävät masennuksesta kaksisuuntaiseen.

Onko kukaan ikinä miettinyt tuollaista mahdollisuutta?

3

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo mitä puhut on todistettu
      Masennuslääkkeet lyö yli kun elimistön oma luomu serotoniini ei poistu riittävän nopeasti suusta ahdetun kemian tehtaan serotoniinin tieltä ja siitä saat manian ja bipolar tai ADHD diaknoosin.

Perus sääntönä kaikille, älkää koskaan menkö psykiatreile,
      Älkää koskaan uskoko psykiatrin suulla tehtyjä daknooseja
      Ja tai ilman labra mittausta esitettyjä valheita että kyse on kemiallisesta epätasapainosta, jos olisi se mitattaisiin labrassa ja lääkittäisiin viite arvoon ja lääkitys lopetettaisiin kuten insuliinissa kun viite arvo on saavutettu.

Älkää koskaan panko psyykke pillereitä naamaanne niin elätte 20 vuotta kauemmin ja terveempinä,
      Sillä näkymätön sisin on ylösnouseva ikuinen sielu, eikä siellä ole tauteja, ja synnit ei parane eikä kenenkään mieli, maksaa munuaisia ja haimaa myrkyttämällä psyykke pillerein,

Ymmärtäkää hyvät ihmiset, koululääketiede on härski liikelaitos, kun se löytää kalliin myrkyllisen kemikaalin, jota se ei itse naamaansa panisi, se diaknisoi puhtaasti naamakertoimesta , toisia apinpiksi, toisia marakateiksi, ja kolmannet virtahevoksi, jolla se poistaa syyllisyyden siltä että se rahan ahneudessa kerätäkseen rahaa liikelaitokselleen alkaa myrkyttää ihmisiä juuri löytämällään kallilla kemikaalilla, sulla tehdyin diaknoosein, ilman mitään totuus pohjaa.

Jos joku pitää psykiatreja lääkäteinä, ei tajua että he ovat kunikaita ilman vaatteita eli kuvittelevat että suulla tehdyt teoriat ja diaknoosit on tiede.

Psykiatria on vakilaan kuuluvaa tikollisuutta ja maapallon suurin huijaus.

Ihmiset on tuhansia vuosia rlläneet ilman psyykklääkeitä
      Eikä maksan munuaisen ja haiman myrkyttäminen paranna kenenkään mieltä.

• Anonyymi

Tässä Yleisaradion dokkarissa on haastateltu asiantuntijoita, mm. juurikin siitä kuinka välittäjäaineiden sorkkiminen voi saada aikaan hypomaniaa tai lisätä masennusta:

YLE MOT - Masentavat lääkkeet

https://www.youtube.com/watch?v=sd0IW_MqJvA

• Anonyymi

Minulla on omakohtaista kokemusta, kuinka lääkekierre saatiin aikaan vuosia sitten.
      Alkuun minulle annettiin lääkettä paniikkihäiriöön, sen seurauksena ajan myötä tuli psykoottisia oireita, johon sain neuroleptejä.

Ne saivat apaattiseksi ja veltoksi, niinpä annettiin masennuslääkkeitä.
      Niistä tuli maniaa, ja siihen sain Litoa.

Loppujen lopuksi olikin monien eri pillereiden lääkecocktaileja.
      Olinkin sitten " sekaisin " lähes 20 vuotta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      30
      4569
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      468
      1374
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1070
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      358
      991
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      903
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      830
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      794
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      45
      720
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      707
    Aihe