Rippileiri

Anonyymi

Moi,
Mulla alkaa rippileiri parin viikon päästä ja se ahdistaa, koska paraskaveri jättäytyi pois leiriltä henkilökohtaisen syyn takia. Nyt tuleva rippileiri pyörii joka päivä ajatuksissa ja se vähän jopa ahdistaa, jos ei ole koko viikolla ketään kaveria kenen kanssa olla ja kaikki on omissa porukoissaan vierailupäivääkään ei voi välttämättä järjestää. En kuitenkaan halua todellakaan jättää leiriä välistä, koska se on kumminkin erään lainen kokemus jonka haluan kokea ja rippimekkokin on jo ostettu. Eihän tälle nyt kukaan mitään oikeen mahda, mutta jos jollain ois tähän jotain lohduttavaa sanottavaa tai vaikka omia kokemuksia tai vinkkejä rippileiriin liittyen niin olisin kiitollinen. En tiedä tuleeko kukaan tätä täällä edes huomaamaan, mutta jos huomasit ja vastasit niin kiitos siitä :)

2

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla ei ollut kaveria rippileirillä. Keksin itselleni tekemistä sen mukaan missä leiri oli. Mm. ongin aika paljon, koska siihen oli mahdollisuus. Mene sillä mielellä, että käytät hyväksi mitä leirillä/alueella on tarjolla ja keksi siitä jotain harrastamista. Muut liittyy mukaan tai ei, kumpikaan ei haittaa, kunhan itsellä on kivaa - se on pääasia.

• Anonyymi

Kävin rippileirin 14, vajaan 15 vuoden ikäisenä kesällä 2016. Olin silloin vielä melko yksinäinen ja kaveripiirini oli hyvin suppea. Leirillä ei ollut ketään läheistä ystävää, yksi samassa huoneessa ollut oli tosin jonkinlainen tuttava ja on edelleen. Kävin leirin silti läpi suuremmitta ongelmitta. Paljon tsemppiä sen käymiseen, leirillä on mukavaa olla kesäaikaan luonnon vihertäessä voimakkaana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5130
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      516
      1704
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      793
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe