Se on melko litteä. Siisp Bidenia voi kai sanoa litteäpäiseksi?
Katsokaa tarkkaan Bidenin naamaa!
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tämä liittyy salaliittoteorioihin miten ?
- Anonyymi
Ja miksi ei muka liity?
- Anonyymi
No kun Biden on Kyynaama!
Anonyymi kirjoitti:
Joonas Bidee on kävelevä zombie, naama kiristetty 5:een kertaan ja oiva "pomo" demokraattikommunistien sätkyukoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vai reptiliaatti teoria..
- Anonyymi
martta98 kirjoitti:
Joonas Bidee on kävelevä zombie, naama kiristetty 5:een kertaan ja oiva "pomo" demokraattikommunistien sätkyukoksi.
Väliäkö sillä.. niin pitkään kun Mr. Biden ei ole uutisissa jätkä hoitaa hommat hyvin.
Ja Mr. Martan kannattaisi tutustua noihin aateisiin ja niiden eroihin.
- Anonyymi
Ei ole biden lättäpää. Lättäpäisyyteen kuuluu härkäpäinen usko litteään maahan. Biden on monta kertaa vannonut kansan edessä, että maa on totisesti pallo ja pallolle saadaan pitkäjänteisellä työllä aikaan vielä maailmanlaajuinen rauha. Se vie sukupolven jos toisenkin, mutta mahdollista se on. Sen sijaan Biden on sanoillaan selvästi tuonut ilmi, ettei usko litteään maahan, koska litteän maan malli edustaa taantumuksellista maailmaa, jossa on tilaa vain vihalle, härkäpäiselle litteän maan julistamiselle ja vähemmistöjen sortamiselle. Tällaista litteän maan mallia ei Biden hyväksy ja siksi ei halua uskoa sellaiseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164