Juha Malinen, kiitos

Anonyymi

Päätit sitten kusta niiden pikkujunioreiden kengille, jotka oikeasti nauttivat ja osaavat joukkuepelin nimeltä jalkapallon. Joilla on hahmotuskykyä pelistä, mitä sieltä tapahtuu. Ulkomailla sitä kutsutaan peliälyksi. Suomessa ei sitä sanaa tarvita. Nämä junnut olis juuri niitä, joista voisi tulla Suomifutiksen pelastajia, mutta ei tule. Lähtevät salibandyyn, lätkään tai muualle, kiitos sinunlaisten valmentajien, joita Suomessa riittää. "Älä syötä" !

3

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomi voittaa 4-1.
      Pukki tekee neljä maalia.

• Anonyymi

Palloliitto on itse päättänyt näin, että ensin nuoremmissa tärkein on määrä, eikä laatu. Vanhemmissa junnuissa ei ole enää sitten määrää eikä laatua. Suomen maajoukkue koostuu nykyään potkupalloilevista valmentajien pojista ja ulkomailla oikeassa juniorivalmennuksessa olleista, joilla on Suomen kansalaisuus.

• Anonyymi

Liitossa on joku klikki, joka haluaa, että tämä juniorikuvio on tämä. Tietysti kun kymmeniä vuosia jatkettu samaa, ilman merkittäviä tuloksia, niin normaali, terve yhteisö katsoisi peiliin, eikä etsisi tekosyitä. Pikku piipahdus arvokisoihin voi taas olla järkeviä muutoksia estävä voima. Kaikki kuitenkin näki, että eväät eivät sitten kuitenkaan riittäneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2663
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe