Puolueiden myyrillä arvellaan olevan käytössään muita tehokkaampi yksityinen verkko. Tutkateknologiaan perustuvan Pulina-moniviestikanavan kautta puolueen myyrä voi seurata kohdetta reaaliajassa sisällä ja ulkona. Näkyvyys kattaa myös ulkomaat.
Pulinan avulla myyrä voi lukea kohteen ajatukset ja huutaa suoraan kohteen päähän ilman vastaanotinta (ns. "breiviikittäminen"). Pulinaa käytetään sekä huomaamattomasti että tarkoituksella kohteita häiriten.
61-vuotiaana keväällä kuollut norjalainen toimittaja Hans Kristian Gaarder väitti Norjan hallituksen manipuloivan hänen ajatuksiaan ja syöttävän päähän sellaista mitä siellä ei muuten olisi ollut https://tinyurl.com/k25cs49h
Puolueiden Pulina-moniviestikanava
3
<50
Vastaukset
Niin..., politiikon tehtävä on yksinkertaisesti vain sitä että saisi massat puolelleen ja sitä myötä kähmittyä itselleen etuisuuksia ja rahaa, rahaa, rahaa...
Riikka Purra on tuleva pääministeri ja joutuu vaikeaan paikkaan.
Hänen on oltava EU- ja NATO- myönteinen ja selitettävä rahvaalle että on näitä vastaan.
Toki hänenkin aikansa tulee olemaan vain rajallinen ja uusi kusettaja tulee tilalleen.>>>61-vuotiaana keväällä kuollut norjalainen toimittaja Hans Kristian Gaarder väitti Norjan hallituksen manipuloivan hänen ajatuksiaan ja syöttävän päähän sellaista mitä siellä ei muuten olisi ollut<<<
Yleinen luulo mielitautisilla.- Anonyymi
Kaikkien jotka arvelee kuulevan ylimääräistä korviensa välissä kannattaa kokeilla korvatulppia. Kun korvatulpat hetken kuluttua ottaa pois, ylimääräisen pulinan tulisi vaimentua hetkellisesti. Tämä voi jo riittää miltei normaaliin oleskeluun ajoittain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164