Ylen laskurin mukaan olemme soten tulon jälkeen syvällä velkojen kanssa. Yksi maakunnan huonoimmista ja nyt kannattaa nämä huomioida, kun kiima on rakentaa paljon uusia rakennuksia, järjestää kaikki palvelut itse ja antaa kaikille jotain.
Sote tulee velat jää
14
116
Vastaukset
- Anonyymi
Rakennukset homeessa eikä varaa rakentaa uusia!
- Anonyymi
Joka kuntaan ei riitä kymmentä miljoonaa euroa avustusta, silloin täytyy koittaa vaan sinnitellä.
- Anonyymi
Toisiin kuntiin taas vos-tasauta , ja vielä lisäksi valtion harkinnanvaraista avustusta, niin kuin vimpeliinkin lähes joka vuosi.
- Anonyymi
Ei niin kun se dorka tulee asukasluvun mukaan. Eikä joka kunta ole ollut 3 kertaa kriisikuntana ja saanut 10 kertaa harkinnanvaraista tukea, ettei koko kunta kaadu naapurin syliin! Muutan tästä junttilasta heti kun saan mahdollisuuden!
- Anonyymi
Mikä kunta saa muka 10 000 000 euroa vuodessa tasausta, ei isot kaupungitkaan saa?
- Anonyymi
Aisurit heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aisurit heh
Vihersosialistit saavat lisää uusia virkamiehiä maakuntakoneistoon ....pahaksi onneksi ovat pienipalkkaisi mutta paree tuokin niin saavat työllisyysaste lukuja korjattua näin.
- Anonyymi
Vos-tasaus ei ole riipuvainen kunnan koosta vaan verotuloista.
- Anonyymi
Vimpelin verokertymä on vain 10 milj, eli maakunnan toiseksi pienin.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274387- 2603744
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282114Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701736Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161502Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81439Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4111348Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4341265Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501229Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070