Tarviin ideoita!

Anonyymi

Mua on panettanu koko pv ja tatviin keinoi mil saan sen pois! Oon kokeillu sormitusta mut varmaa väärään paikkaan!

8

1183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Purjo perseeseen ja thats it

• Anonyymi

Mun pillu ei veny tarpeeks et saisin laitettuu sinne mitään! Yks sormikin mahtuu juts ja just

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun pillu ei veny tarpeeks et saisin laitettuu sinne mitään! Yks sormikin mahtuu juts ja just

HHmm, voisin kielelläni koettaa sua, saada sut kiihottumaan ja saisit ensin orgun kielikäsittelyni aikana, sitten voidaan kokeilla jotain muutakin, sun ehdoilla ;)

• Anonyymi

Onko uusimaa jossa olet...
      Täällä olis tarjolla melaa mekkoon.
      Ja naiset ilmaseksi.
      Miehille ei heru mitään.

• Kokeile hammasharjan vartta.

• Anonyymi

Vain vanha urpo käyttää sanontaa "melaa mekkoon" ja jos tuota sanontaa ihan ihmisenä ajattelee..kuka nainen edes haluaa miehen joka panee mekkoa. Ymmärrän kyllä mieltymyksen.

• Anonyymi

kokeile kunnon vibraa molempiin reikiin kyllä hellittää

• Anonyymi

Idea on.... naisetkin voisi aktivoitua cruisingmap.net :in paikkoihin ja tapaamisiin. Muuten me miehet hoidellaan vaan keskenämme ja itseksemme. Tietty jotkut on ihan tarkoituksella vaan etsimässäkin mies-runkkuseuraa, mutta jotkut, niin kuin minä esim olosuhteiden pakosta. Tai ei nyt ehkä pakosta mutta sieltä löytyy helpolla tosi kiihottava tyydytys. Kokeilkaa !

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe