Olen ostamassa alkometria jolla saisi suht. Luotettavan tuloksen. Onko kellään kokemuksia.
Edullinen alkometri veneeseen
9
133
Vastaukset
- Anonyymi
Sorry, ei ole kokemusta kuin nollatoleranssista. Tuntuis toimivan aika hyvin.
- Anonyymi
Ei kysytty raivoraittiin mielipidettä.
- Anonyymi
Jos haluaa halvan ja hyvän alkometrin niin niitä joutuu ostamaan kaksi. Halvat eivät ole luotettavia enkä ymmärrä miksi niitä edes saa myydä. Dräger on taatusti luotettava mutta ei halpa. Sille saa ostettua myös kalibroinnin jotta luotettavuus säilyy.
- Anonyymi
Poliisille se kuuluu mitata promillimääriä, juokaa vaan huoleti.....ha....haaaaaa.......
- Anonyymi
Toinen raivoraitis.
- Anonyymi
Dräger, sama kuin viranomaisilla ja toimii luotettavasti. Dräkerin halvempi malli on samalla sisuksilla kuin viranomaismalli, muistitoiminto vain puuttuu. Tällä voi veneillä tasaisen 0,9prom hiprakassa koko kesän eikä tarvi pelätä sakkoja. Muutkin polttokennotekniikalla toimivat alkometrit on luotettavia, mutta ei perus marketti kamat
- Anonyymi
Vieläkö on myynissä sitä testijauhetta? Oli aikanaan halpaa ja helppoa. Siinä kustiin pyttyyn tai mukiin jonne sitten siroteltiin sitä pulveria ja väri kerto promillet. Sai isossa kilon purkissa ja makso noin kymmen markkaa.
- Anonyymi
Kuulostaa tosi luotettavalta...
- Anonyymi
Ostin muutamavuosi sitte Motonetistä noin 100€ suhkot tarkka. Olen testannut moottoripyörätapatumien yhteydessä kun olen testannut sillaiseen poliisien laitteseen heittoa 0.2 ylöspäin mikä mielestäni hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289