Yhtään kettua en ole koskaan nähnyt. Kaikki kuvat ketuista ovat kuvamanipulaatioita ja CGI- luomuksia. Kun kuljen metsässä tai maalla, pidän katseeni poissa paikoista, joissa kettuja muka esiintyy. Ihan turha tulla jakelemaan mitään internet-sivuja, sillä ne ovat kaikki valheellisia. Aion tehdä asiasta Youtube-videon, joka tekee asiastani täyden totuuden.
Kettuja ei ole olemassa
11
56
Vastaukset
- Anonyymi
On niitä. Ei kauan kun näin ensimmäistä kertaa sen. Tieto on varma.
- Anonyymi
Eikä ole kirahvejakaan. En ole koskaan nähnyt suomen metsissä.
- Anonyymi
itikoita eli hyttyisä ei ole. Se ininä on vain koriven soimista ja ympärillä vilistävät lentävät ufoja
Oikein hauska ja sanoisinko harvinainen aloitus.
En lähde kiistelemään ketuista mutta sen hännistä tehdyn naisten puuhkan olen takavuosikymmeninä nähnyt äitini harteilla. Liekö sitten ollut feikki; tosin tuota sanaa ei silloin tunnettu.
Kirahville olen syöttänyt porkkanoita Intiassa; täällä niitä ei ole näkynyt. Sielläkin lie ollut tuontituote...Tuskin nuo pitäisivät Suomen kauheasta ilmastosta?
Ainoa eläinlaji minkä olemassa olot kiistä jyrkästi ovat dinosaurukset. Ne ovat valetta ja suuri maailmanluokan kusetus. Toki niistä ovat isot pojat saaneet luotua miljardiluokan bisnekset. Ajatelkaa...,
Suurin väitetty dino on ollut Argentinosaurus jotka painoivat parhaimmillaan 110 000 kg. Ne olivat kasvissyöjiä, liikkuivat suurissa laumoissa ja söivät puiden lehtiä... Hei haloo...?
Yksi tuollainen dino tarvitsi ainakin 5 000 kg puiden lehtiä päivässä. Yhtälö on täysin mahdoton.
Tyrannosaurus Rex ei olisi pysynyt edes tolpillaan; niin suuri oli etupainoisuutensa.
Olen toki käyttänyt kaikkia lapsiani Heurekan dino- puistossa. ja selittänyt niiden olevan satua. Viereiset isit ovat syöttäneet naperoilleen valeita.... :-)Persekärpäseni ivasi tapansa mukaisesti.
"Täytyy olla pahasti harhainen ja mieleltään epävakaa jos ei usko dinosauruksiin"...
Persekärpänen voi nyt laskea minkälaisen avohakkuun nuo Argentosauruksen vaikkapa 30:n yksilön lauma tekisi metsikköön vaikkapa viikossa; entä vuodessa?
Voi olla laskematon paikka.- Anonyymi
martta98 kirjoitti:
Persekärpäseni ivasi tapansa mukaisesti.
"Täytyy olla pahasti harhainen ja mieleltään epävakaa jos ei usko dinosauruksiin"...
Persekärpänen voi nyt laskea minkälaisen avohakkuun nuo Argentosauruksen vaikkapa 30:n yksilön lauma tekisi metsikköön vaikkapa viikossa; entä vuodessa?
Voi olla laskematon paikka.Eli ei tarvitse läheskään niin paljon ravintoa kuin sinä pienessä päässäsi kuvittelit, tämänkin olisit voinut selvittää ihan itse jos haluaisit mutta kun faktat eivät sinua kiinnosta.
- Anonyymi
martta98 kirjoitti:
Persekärpäseni ivasi tapansa mukaisesti.
Voi olla laskematon paikka.Katohan, "perskärpäshöhlällä" ei ole mitään sanottavaa, täytyy alkaa herjata toisia kirjoittajia! Tooodella fiksua, aikuismaista käytöstä!!!!!
- Anonyymi
En usko minkäkään. Ensimmäiset luut löytyivät 1800-luvulla, missäs ne sitä ennen oli? Ja tuo aika oli juuri sitä kun tämän hetken eliitit alkoivat ottamaan maata haltuun ja muokkaamaan sitä ja historiaa.
- Anonyymi
Kyllä kettuja on olemassa, vastikään näin ja se kettu oli vinossa!
- Anonyymi
Eikö kettu siis käy kolossa koskaan?
- Anonyymi
Nää trolli keskustelut on niin hauskoja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164