Mietin sitä että ostatteko miehen lapsille joululahjoja, vai ostaako mies vaan? Minä en ole ostanut mutta mies ostaa kyllä mun lapsille, se on hyvä asia. En aikonut ostaa, koska se ei kuulu mulle. On hyvä miehen jo alkaa miettimään niitä joululahjojen osoja, on aikaa.
Äotopuolena kun hoidanm, kasvatan, ja pyykkään, laitan ruokaa, ja teen kaikkea kotona, niin se on jo joululahja heille.
Onneksi ei ole täällä pajon kuitnekaan, niin ovin aina sillon käydä töissä, muutoin on pakko olla kotona, kun perään pitää katsoa, ellei mun lapset ole täällä, niin he kyllä sitten katsovat miehen lasten perään ja ettei ne pölli meiltä mitään. On hyvä kun on omat jo isoja niin voi luottaa, miehen lapsiin en luota yhätään, on ihan ongelmallisia.
Joulu on jo tulossa
Anonyymi
1
127
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä et ole selvinnyt vielä Juhannuksesta, vai oletko ottanut viinaa jo toista päivää, koita jo lopettaa, huomenna voi olla kauhia kankkunen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096