Mietin sitä että ostatteko naisen lapsille joululahjoja, vai ostaako nainen vaan? Minä en ole ostanut mutta nainen ostaa kyllä mun lapsille, se on hyvä asia. En aikonut ostaa, koska se ei kuulu mulle. On hyvä naisen jo alkaa miettimään niitä joululahjojen ostoja, kun nyt alko alet ja , on aikaa.koko kesäloma.
isäpuolensa kun hoidan, kasvatan, ja ajan ruohot, laitan autoa ja teen kaikkea kotona, niin se on jo joululahja heille.
Onneksi ei ole täällä pajon kuitenkaan, niin voin aina sillon käydä töissä lomallakin en halua olla kotona, kun penskojen perään pitää katsoa, ellei mun lapset ole täällä, niin he kyllä sitten katsovat naiseni lasten perään ja ettei ne pahojaan meillä. On hyvä kun on omat jo isoja niin voi luottaa, naiseni lapsiin en luota yhätään, on ihan ongelmallisia.
Joulu jo tulossa
Anonyymi
1
110
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä et ole selvinnyt vielä Juhannuksesta, vai oletko ottanut viinaa jo toista päivää, koita jo lopettaa, huomenna voi olla kauhia kankkunen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076