Itse vaihdoin Helsingin Herttoniemessä olevan lääkäriaseman toiseen siksi että aina kun menimme niin kiire oli se mitä näin.
Ajatteln monta kertaa ennen sitä että miksi tämä tällaista - liian pienet ja sokkeloiset tilat potilasmäärään verrattuna.
Lääkärissä ei sinänsä ollut vikaa mutta se rauhaton tunnelma tarttuu myös koiraan.
Vaihdoin Koskelaan koska siellä on koiria sopivasti ja isohko piha ulkona odottajia varten samoin parkkipaikat autolle.
Olen saanut RAUHALLISTA ja hyvää palvelua. Plussaa se että kävelemme sinne jos ilma ei mahdoton.
Kyllä se yleifiilis on tärkein mutta tuntui kuin Hertsikassa kaikki olisi liian paljon koiria samaan aikaan jolloin odotustilatkin kävivät ahtaaksi. Tunsin että tämä on pelkkää rahastusta ja sitä en halunnut.
Kyllä hoitotavalla jne. on väliä
0
124
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184