Elämätön elämä, se varmaan monilla ollut arkipäivää

Ei aina voi lestaakaan huutaa, täytyy elämässä olla muutakin, jota ei kyllä vasemmistolaisuuskaan mitenkään paikkaa.

Suomessa elää 145 aatelissukua. Etuoikeudet heiltä vietiin yli sata vuotta sitten, mutta periaatteitaan aateliset kunnioittavat yhä.
Kun mennään keisarilliseen aikaan meilläkin, aateliset oli voimissaan, he oli silloin paljon suunnan näyttäjiä, kuten myöhemmin mm Halonen presidenttinä kehui myös olevansa, mutta hänen suuntansa meni takamaille enemmän kommunisti aikaan.
Tuskimpa nykyaikaan kovin tarvitsee vankkureita valjastaa sinne, ihmisarvoa räikeästi piiskalla poskelle lyöden. He toveri johtajansa oli itseään nostavia, ei muuten Halonenkaan olisi 481 000 € yhtä matkaa maksanut yksityissuihkariinsa. Normaalille tämä olisi mahdoten selittää kotimaisen köyhän edessä, että näin matkani maksoi, joka päätyi tyhjyyteen, muuten paitsi "lämmin lomasää"
Edelleen tämä naukuu kommarijoukoissaan kaduillakin, muka köyhän ystävä.
KOMMUNITIT MUUTTANEET MUOTOAAN MM ELOKAPINALLISTEN TAVOIN.
Tuskin normaalit enää kovin muutamia Ay-johtajia ym tyovat esille kommunistimiaan. Heille ikuinen lakko on pääasia, jolla saavat itseään esille.

Rikas elämä, jota palstalasista varmaan majuri viettää perheineen, voi olla muitakin, Kapikin kertonut matkoistaan, kun sinne satsannut paljon. Se tai ne jää mielen syövereihin, joka auttaa ankeimpina aikoina pärjäämään. Henkinen hyvinvointi on tärkeä osa ihmiselämää.

9

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oli Halosella kallis lomamatka.

• Anonyymi

Sanoikin "minäkin olen köyhä" ja tuollaiset köyhän vinkeet.

• Anonyymi

Älä tee työtä , maataloustukiaisilla saat saman

• Anonyymi

Onko lestan huutaja koskaan mitään tehnyt ? jokin vajakki vain.

• Anonyymi

Kateellisten aateli niin, sehän pysyy varjoissa päivien kirkastumiseen. Taatelien lisäksi.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kaĺlis --kallis Tarja veronmaksajille.

• Anonyymi

Tässä aloituksessa yksi "majurin" sivunikkejä. Kas kun pankkolängvitsiä on mahdoton piilottaa.

• Anonyymi

Kyllä. Opettajaksi on kyllä kerrassaan kelvotonta tekstiä. Herää kysymys, että lieneekö tämä "Ope Oulusta" kouluttautunut kirjekurssilla itänaapurissa? Pietarin trollitoimisto-tasoa ovat "openkin" kirjoittelut pankkolängvitsillä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      42
      2016
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1640
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1424
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1391
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1211
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1068
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      971
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      929
    Aihe