Aiempien pahojen poikien teot sille? Mitään vinkkei?
Miten pokata paha poika ja kostaa
6
707
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se mies haittaa vaikka tykkäätkin miehistä! 🤗
- Anonyymi
Niinpä, nättiä on poikien kesken
- Anonyymi
Ei ne syyttömät ole vastuussa muiden virheistä.
- Anonyymi
Ei kai siihen mitään sen erikoisempaa tartte, kuulostat itsekkin autoritaariselta ja aggressiiviselta ja se varmasti vetoaa juuri toiseen samanmoiseen, joten onnea vaan ristiretkellesi. Mutta miksi ihmeessä et kosta sille primus motorille? Ja kuulostaa kyllä, että olet itse noihin kovin viehättynyt, kun et ole kerrasta uskonut ettei pahoista pojista hyvää seuraa.
- Anonyymi
Jos saat edistettyä hommaa intiimitasolle, hyppää naaman päälle reverse cowgirl -asentoon, ota pojan pää reisiesi puristukseen ja väännä pieru. Jos saat jöötin tulemaan, aina parempi. Sellainen ei unohdu koskaan. Aromia voit lisätä oikealla ruokavaliolla, esim. kananmunilla.
- Anonyymi
Toi on kuule mulle tuttua. Mua käytti hyväksi lätkäjätkä, joka vaati kaikenlaista kinkyä ja oli ilkee. Kerran jätin valmistautumatta anaaliseksiin ja se sai sätkyn siitä, kun sen liisattu auto oli ihan sotkussa seksin jälkeen. Me siis harrastettiin aina autossa. Se ei vienyt mua edes kotiinsa. En saanu kyytiä kotiin, mutta mulla oli fillari pusikossa. Kutsuin sitä silloin kakkakapinaksi. Nyt myöhemmin mulla on ollut jäsentyneempiä tapoja opettaa pojille ansaitsemaani kunnioitusta mua kohtaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823