Kaverin menetys erossa

Anonyymi

Olen kokenut riitaisan eron, enkä voi olla tekemisissä exän kanssa millään lailla. Pelkään häntä. Huomasin kaverini viettävän aikaa exän kanssa, jossa oli yhteisiä tuttuja. Kaverini tykkää exän tavasta tarjota kaikille juomat illanistujaisissa.

Älkää ymmärtäkö väärin; en kannusta ketään valitsemaan puolensa erossa. Silti ex onnistui puhumaan pahaa minusta hänelle. Kaveri ei ole kysynyt vuoteen mitään kuulumisia minulta. Koen kaverin hylänneen minut, koska sanattomasti tukee exän käytöstä minua kohtaan; mm. petettiin. Minulta ovat kysyneet jopa puolitututkin kuulumisiani.

Odotin, että hän pitkäaikaisena kaverina olisi jotain kysynyt. En aio häntä voittaa puolelleni, vaan mieluummin pysyn kaukana niistä, joiden kanssa ei ole yhteistä.

Oletteko menettäneet "kavereita" exälle?

3

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laille jokusenkin, mutta menköön.

• Anonyymi

Nuorena kyllä ja tuntuihan se pahalta. Ystävyys myöhemmin kyllä jatkui. Nyt aikuisena en ehkä jatkaisi ystävyyttä, koen, että oikean ystävän kuuluisi olla minun tukena. Ehkä olet tehnyt hyvän päätöksen ja toivottavasti sinulla on oikeita ystäviä jotka tukevat sinua.

• Anonyymi

Kiitos kauniista sanoistasi! Olen samaa mieltä, että oikean ystävän tulisi tukea tällaisessa vakavassa elämäntilanteessa. Jos jatkan kaveruutta hänen kanssaan, niin ikään kuin hyväksyisin exän teot minulle, ja pahimmassa tapauksessa olen jollain lailla sidoksissa exään, koska saattaisin kuulla kaverilta asioita hänestä. Tilanne on "helppo" hyväksyä, koska kaveri oli vuosien aikana muuttunut enemmän tuttavaksi, koska emme nähneet usein ja koin, ettei meillä ole oikein mitään yhteistä. Varsinkaan enää. Sille en voi mitään, jos ex on halunnut voittaa puolelle ihmisiä, ja joku juttuja suodattamatta uskoo asian todenperäisyyttä, niin kyseessä ei ole mikään kaveri edes.

Minulla on ystäviä, jotka tukevat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2630
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe