On ylimmäinen perusasia on että jatkuvalla syötöllä tapahtuvaan AGW ilmastonmuutosesta uutisoinilla on tarkoitus vaikuttaa ihmisten käyttättymiseen ..
Mitä sitten voidaan tehdä? yksinkertaistettuna mitä köyhempi ihminen on, sen vähemmän mitään konkreettista pystyy tekemään ilmastonmuutoksen torjumiseksi, ehkä itsemurha on ainoa viimeinen keino ja siinäkin yhteydessä pitäisi pytyä vaatimaan että ruumis pannaan järkevään kierrätykseen.
Teoriassa mitä rikkaampi on, sen enemmän voisi tehdä oma-alotteisen ilmastonmuutoksen torjumiseksi, paras tapa silloin on luopua kaikesta omaisuudesta hävittämällä kaikki omaisuus mahdollisimman egoligisesti niin että kukaan ei enää niitä voisi käyttää, paitsi tietenkin ei metsäomistuksia.
Eli mitä vähemmän rahaa käyttää sen parempi .
Mitä tulee hallituksiin, ne eivät ole saaneet oikeastaan aikaan yhtään mitään, ei niin yhtään mitään ja tässä olen Elokapinallisten kanssa täysin samaa mieltä, paitsi en usko ihmisen kovinkaan paljon ilmastoa lämittävän, niin että se olisi edes mitenkään tieteellisesti mitattavissa.
Mitä sitten tulee meikäläiseen ja muihin jotka ei ota niin vakavasti AGW ilmastonmuutosta, ei oma käytökseni ainakaan mitenkään ole muuttunut AGW hurjastelun myötä. Olen aina ollut luontoystävällinen ja esim suurimman osan elämääni kasvissyöjä joka tuntuu olevan nyt jokin uusi hyve ilmaston kannalta. Mielestäni AGW huumakiiman takia unohtuu monet tärkeät seikat joiden takia käyttäymisen muutokseen olisi todella järkeviä perusteita, jos vain niistä enemmän puhuttaisiin, kaikki turha kulutus pois! kaiken hölöhölö toiminnan asettaminen tarpeettomiksi ja turhiksi kuten esim jalkapallo, ei siis minkään ilmaston takia , vaan sen takia että parempaakin tekemistä on.
Ilmastonmuutoksen vaikutus käyttäytymiseen
0
89
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154