VIRKAMAFIA JA SAULI NIINISTÖ.
https://www.youtube.com/watch?v=9kTvI1jaSDQ
tuo video - painoin oikea-kllkkaus hiirellä video
n rudulla- ei löytynyt tallennusmerrkiä ilmestyvään laatikkoon.
olen tietokone -toope- joten selitys idioottivarmojen ohjeiden kanssa , please.
jos kukaan tietää, viitsii ?
miten pystyn tallentamaan tietsikalle kavonuiksen youtube-videon
12
56
Vastaukset
- Anonyymi
Asenna Ubuntu.
- Anonyymi
Ei hän kysynyt mitään linuksista ja sen tuomista lukuisista hankaluuksista, vaan että miten voi tallentaa jotakin youtubesta. Nämä ovat ihan eri asioita.
- Anonyymi
En anna neuvoja salaliittoteorioiden hurmaamille.
Tai annanpa yhden sittenkin: mene psykiatrille.- Anonyymi
Mutta eikö Juristi Jaana Kavonius joka syyttää hallitsevaa virkamafiaa maanpetoksista kuitenkin puhunut vakuuttavasti. Näitä Jaanan haastatteluja löytyy YouTubesta enemmänkin, ja kaikki ovat toinen toistaan kiinnostavampia. En usko että 7 lapsen äiti, voi aivan itse keksiä tuollaisia juttuja, pakko niissä on olla jotain perää.
- Anonyymi
Miten helevitässä menet pskykolle, jos kerran todistat salaliittoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten helevitässä menet pskykolle, jos kerran todistat salaliittoa?
Uskot sen mitä julkisivu tarjoaa, mutta totuus löytyy kulisseista. Olen varma että opit jotakin siitä mitä todellinen elämä on, katselemalla muutaman videon nyt kun siihen mahdollisuus tarjotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskot sen mitä julkisivu tarjoaa, mutta totuus löytyy kulisseista. Olen varma että opit jotakin siitä mitä todellinen elämä on, katselemalla muutaman videon nyt kun siihen mahdollisuus tarjotaan.
Taidat olla sellainen höpö-setä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla sellainen höpö-setä.
Sinä olet lapsenomaisen herkkäuskoinen, ja uskot mitä julkisuudessa sanotaan. Elämän koulu tulee ikävästi kohtelemaan kaltaisiasi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa542126En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141464- 101444
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681315- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81024- 81992
- 20969