Hei mä olen ehkä trans en tiedä olenko ja tää on tosi hämmentävää. Haluaisin kuulla teiltä, että miten tajusitte olevanne trans? Miten alotitte korjauksen?
Milloin tajusit olevasi trans?
4
537
Vastaukset
- Anonyymi
Heippa! Kannattaa esittää sama kysymys tänne:
https://keskustelu.suomi24.fi/ryhmat/lesbo-gay-bi-ja-trans/transihmiset
Ehkä tuolta voit saada paremmin vastauksia, koska tuo keskusteluosio on tarkoitettu nimenomaan transihmisille. :) Toki sekin taitaa olla harmillisen hiljainen paikka välillä ja olen miettinyt, että missäköhän voisi olla vilkkaammin keskustelua näistä aiheista ja peräti mahdollisuus tutustua toisiin samanikäisiin transihmisiin. Täällä se tuntuu olevan vähän vaikeaa tai miltei mahdotonta. - Anonyymi
Tajuaa kun kohtelu biologisessa sukupuolessa alkaa tuntua ihan hel etin hirvieeltä
- Anonyymi
Silloin kun huomasin haluavani olla tyttö, kun halusin pukeutua naisten/tyttöjjen vaatteisiin ,ja olla tyttö,, halusin olla tyttöjen kanssa leikkiä nukeilla ja kiusata poikia,
sitten halusin suudella tyttöjä suulle ja tisseille, kunnes tuli aika että haluan seksiä sekä tytöiltä että poikien kanssa. Poikien kanssa vain kun olin tyttömoodissa silloin saatoin ottaa pojilta suihin varsinkin vanhemmat miehet olivat kovasti kuvassa mukana ja niitä oli mukava "iskeä" Olin tyttö ja annoin kuvan että saat tehdä mitä vaan kunhan saan imeä munaasi, ja kyllä ne tekivätkin sain kyllä tarpeeksi seksiä aikuisilta miehiltä niitöä oli välillä kolme tai neljä yhtä aikaan ja ikä oli 50-65 olin oikea munahaukka ja tyttöiliä
olin homojen lempityttö minulta sai suuta ja peppua aina kun mieli teki. - Anonyymi
Olet todennäköisesti femboy eli naisellinen homo-poika.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1013184- 1471993
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä351962- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871433- 1231351
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210