Se on kuulkaas semmonen juttu, että NYT olen unohtamisen ja eteenpäin siirtymisen tiellä, vihdoin. Nyt onnistun tässä. Nyt mulla on selkärankaa!
Juhlan paikka!
12
1135
Vastaukset
- Anonyymi
Riittävästi kun sisuuntuu niin näinhän siinä käy. Mulla on ja remonttisuunnitelma omaan elämään. Oon aatellut unohtaa oman puolison ( hankala naikkosten perässä juoksija....) ja siirtyä aidan vihreämmälle puolelle.
- Anonyymi
Eikö luurangot ookkaa enää kaapissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö luurangot ookkaa enää kaapissa
No ei kai sillä ole kun aikoi kirjoittamansa mukaan pistää luurangon pihalle. Olet vissiin vähän hidas lukija.
- Anonyymi
Hyvin sä vedit
- Anonyymi
2021 en kirjoittanut palstalle mitään, jos tiedät?
- Anonyymi
Vuoden se vei. Vieläkin keräilen sirpaleita..
- Anonyymi
Mikä vei vuoden? Voin auttaa keräämään niitä sirpaleita.
- Anonyymi
Riittikö "pahat pojat" ?
- Anonyymi
Hooker-parka jaksaa juosta.
-Sting- - Anonyymi
Et kuitenkaan pysty siihen, koska yhä odotan sinua täällä. Lähetän lentosuukkoja iltaisin. Tunnet ne lämpimänä kosketuksena kaulallasi. Tuskin olet hän... tämä menee miehelle, jonnekin kauas.
- Anonyymi
Se luola mitä eniten pelkäät
Siellä on se ihanin aarre - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se luola mitä eniten pelkäät
Siellä on se ihanin aarreSinä olet Minun aarre….kun olet olemassa ja saan sinut näin syvästi tuntea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751166
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813