Heippa! Olin tuossa huhtikuun lopulla yhdellä järvellä täällä Oulussa kuvailemassa ja päällä oli vaan kahluuhousut koska jäähän oli heikkoa ja läpikin mentiin mutta vaan polviin asti. Tiedän joo, kahluuhousut ei oo pelastusväline... kävelin siis vähän pidemmälle siitä rannasta, noin 10m ja läpi mentiin kaulaa myöten ja uimataidottomana oli äärimmäisen vaikeaa päästä pois. Ja tiedetään joo, naskalit pitäs olla myös, nekin menee hankintaan. Siksi kysynkin että olisko muuta tai lisää varustuksia mitä sais olla järven jäällä liikkuessa mukana? Olen lukenut myös kelluntapuvuista/haalareista mutta niissä on kuulemma huonojakin ja jotkut on hyviä nykyaikaisemmat... vinkkejä kuunnellaan😊
Kiitos jo etukäteen!
Varusteet heikoille jäille?
Anonyymi
1
97
Vastaukset
- Anonyymi
Paukkuliivit tuli mieleen... toisaalta jos olet noin innokas tippuja niin kalliiksi tulee se vaihtoehto. Perinteiset varpaallisella varustetut sukset voisivat olla tarpeeseen jos tykkäät koluta viimeisiä jäitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732815
- 642703
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161580- 201570
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229