Missä nuoret naiset joilla on terveelliset elämäntavat viettävät iltaa?
Baareissa on vain rumia kurppia
13
<50
Vastaukset
He ovat jossakin muualla kuin baareissa.
- Anonyymi
loppu illasta kaikki näyttää padenmalta,
Siellähän se sinäkin olet, ruma kurppa.
- Anonyymi
Ne on uimassa, soutelemasssa, suppailemassa tai melomassa.
Me järkevät olemme kävelylenkillä tai parvekekahvilla.
- Anonyymi
Tuo kuulostaa että ikäpainaa.
- Anonyymi
ennen kuin valitetaan parveke melusta,
- Anonyymi
Ne treenaa.
- Anonyymi
joo, nuoret on vähentäny baareissa parveiluu, siinähän menee tarkka treeniohjelmakin sekaisin, seuraava päivä hukkaan. No paljoo ei menetä, ne on tuossa vaiheessa ihan fasisteja, elämä sitte rentouttaa, kun pullauttaa ne kakrut ja siitä ei enää palaudu, voi se löysä vatsanahka siiderillä kiristettynä olla jopa esteettisempiki näky
- Anonyymi
Lapset on mökillä. Vihdoinkin tajusivat oikein porukalla, että puhelimella on kivempi leikkiä luonnonhelmassa;)
- Anonyymi
Ne nuoret naiset on jo löytäneet hyvän deitin ja jäit yksin kuten tav. Kun et kelpaa.
- Anonyymi
Naiset ei juo viinaa baareissa. Kurpat sen sijaan juo.
- Anonyymi
Ne lenkkeilevät, mutta juoksevat sen verran kovaa, että plösö ätmi ei pysy perässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363797- 122566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311536- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 821242