Vallitsevan rasismi- teorian mukaan on päästy mielenkiintoiseen päätelmään. Vasuritahojen hellimä nykyinen rasismi- teoria esittää seuraavaa:
Jokainen valkoinen ihminen on luonnostaan rasisti. Jos valkoinen ihminen myöntää rasistisuutensa, niin se on vain luonnollista. Mutta jos hän kieltää rasistisuutensa, on kyse PAHEMMASTA tapauksesta! Koska rasistisuutensa kieltävä valkoinen vielä kehtaa valehdella.
Tajuatteko tuon hulvattoman logiikan? Eli kun joudutte rasismi- keskusteluun jonkun hyvesignaloitsija- vasurin kanssa, niin kysykääpä onko hän rasisti. Vastaushan on selvä ja sitten ei muuta kuin paukuttamaan tuo vasurien nykyinen rasismi- teorian kohta hänelle! 😉
Muistakaa tämä asia rasismi- keskustelussa!
16
80
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo tosiaan täytyy muistaa. Voin kuvitella, kuinka ” antirasistin” naama venähtää. Ressukka ei tiedä kääntyäkö vai ei vasuriaatettaan vastaan. Eli joutuu kiemurtelemaan kuin mato koukussa…
- Anonyymi
Onko palstalla yhtään ” antirasistia” ja vasurisuvakkia?
Olisi mielenkiintoista lukea hänen näkemyksensä rasistisuudestaan tuon vasuritorian valossa.
Siitä vaan rohkeasti keskustelemaan! Siis jos kantti kestää…- Anonyymi
Eipä ole yksikään ”antirasisti” vielä vastannut. Taitaa olla liian paha kysymys noille suvakkitolloille? Hehän eivät ajattele itse, vaan toistavat papukaijana vasuritutkijoiden huolella kehittämiä valheita.
- Anonyymi
Yhä odottelen vastausta joltakin ” antirasistilta”…
- Anonyymi
Islamin tehokkain ase länsimaiden valtaamisessa?
Rasismikortti.
Siinä hornet-hävittäjäkin vapisee avuttomana pelosta. - Anonyymi
Ja huvittavaa tässä on juurikin se että se on sitä OIKEAA syrjivää rasismia valkoihoisia kohtaan, olettaa että koko kansakunta on rasistista jo syntymästä lähtien koska vaalea iho. Tämäkin aivomädätys on lähtöisin amerikan mustien nachien suusta, en ymmärrä miksi tämä jenkkien paska vaahtoaa täälläkin? Suomella nyt ei ole mitään tekemistä tuon kanssa, oltiin söpösti muiden maiden hallinnon alla silloin(kin) heh
- Anonyymi
Yhä odottelen vastausta ” anti- rasistilta”…
- Anonyymi
Rasismia on nykyään kaikki, mitään tummahipiäiset tekosia ei saisi arvostella. Rasismi tarinointia harrastavat ja kelahuijauksista kiinni jääneitä tummahipiäisiä politiikkoja tuupataan eteenpäin, kuten Husu, Suldaan, Fatim.
Valitettavasti olen sitä mieltä, että näiden siivellä elävien olisi aika palata kotimaihinsa. Suurin osa suomalaisista veronmaksajista on kyllästynyt maksamaan heidän elantoaan ja lomailujaan kotimaissaan.
Tanskasta mallia ja sinne nämä kehittämään omaa maataan. - Anonyymi
Totuushan on, että ns. antirasistit ovat itse pahimpia rasisteja.
Heikäläiset kohtelevat varsinkin mustaihoisia kuin he olisivat syyntakeettomia lapsia tai vajakkeja?
Voiko enää enempää toista rotua halveksia!? 😉 - Anonyymi
Vastaapa aloittaja itse tuohon kysymykseen:
Oletko rasisti?- Anonyymi
En ole rasisti ja se myös on totta! Koska en ole myöskään vasuri, joten minun ei tarvitse uskoa heikäläisten sekopäisiä aatteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole rasisti ja se myös on totta! Koska en ole myöskään vasuri, joten minun ei tarvitse uskoa heikäläisten sekopäisiä aatteita.
Ontuvalla logiikallasi se voi tarkoittaa myös sitä, että oletkin esim. mustaihoinen.
- Anonyymi
Missä tuollaista teoriaa esitetään? Ikinä kuullutkaan, huuhaa-juttuja.
- Anonyymi
Kyllä tuo kuuluu nykyiseen ns. kriittiseen rotuteoriaan, jota vasurit kannattavat. Etenkin Yhdysvalloissa, mutta kyllä se on levinnyt jo Eurooppaankin. Kuten muutkin sekopäiset vasuriteoriat ja - käytännöt. Siitä vain uudestaan koulun penkille ja oppimaan…😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuo kuuluu nykyiseen ns. kriittiseen rotuteoriaan, jota vasurit kannattavat. Etenkin Yhdysvalloissa, mutta kyllä se on levinnyt jo Eurooppaankin. Kuten muutkin sekopäiset vasuriteoriat ja - käytännöt. Siitä vain uudestaan koulun penkille ja oppimaan…😉
Edelleenkin, mistä olet saanut varman tiedon että jokainen vasenkätinen kannattaa teoriaa? Koska tämä kuulostaa lähinnä tyypilliseltä persu-polarisoinnilta.
- Anonyymi
1970-luvulta peräisin oleva kriittinen rotuteoria ei ole mikään vallitseva rasismi-teoria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748