Elikkäs ktm duken moottorin kohdalta vuotaa öljyä maahan enkä tiedä mistä johtuu.
Olin äsken ajelemassa ja kun tulin kotiin huomasin että moottorin ala osasta tippuu öljy pisaroita.
En tiedä mistä johtuu ja kuinkakohan vakavaa tämä on.
Itse en tämmöisistä asioista tiedä juuri mitään niin apua tarvitsisin.
Kevarin moottorin kohdalta tippuu öljyä
5
517
Vastaukset
- Anonyymi
Jostain se vuotaa ulos. Mistä se vuotaa selviää vaan tutkimalla.
Pese öljyt hyvin pois ja tarkkaile moottori käynnissä mistä öljyä alkaa vuotamaan. Jos takuu on vielä voimassa niin vie liikkeeseen ja laittavat kuntoon.
Ehdottomasti pitää laittaa kuntoon.- Anonyymi
Itsellä on venttiilikopan tiiviste pisaroinut jo vuosikausia. Tulee se parkkiruutu vähän ruman näköiseksi kun joka ajon jälkeen tulee asfalttiin tuore tippa, mutta en ota stressiä asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä on venttiilikopan tiiviste pisaroinut jo vuosikausia. Tulee se parkkiruutu vähän ruman näköiseksi kun joka ajon jälkeen tulee asfalttiin tuore tippa, mutta en ota stressiä asiasta.
Perus kotareita, eipä pikku öljyvuoto haittaa muutakuin kosmeettisesti. Paitsi jos sitä nyt lentää vaikka jarruihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perus kotareita, eipä pikku öljyvuoto haittaa muutakuin kosmeettisesti. Paitsi jos sitä nyt lentää vaikka jarruihin.
Jos se öljy lentää takarenkaaseen niin sattaa duke jopa sutia. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066