Pitääkö hammashoidon maksu maksaa heti pankkikortilla? Eikö siitä saa laskua mukaan?
Kun olisi kiireellinen juttu, ja soitin kaupungin numeroon ja laittoivat minut sellaiseen hoitolaan jossa hammashoidon maksutavaksi on ilmoitettu pankkikortti ja luottokortti.
Hammashoidon maksu
4
78
Vastaukset
- Anonyymi
Eri hoitopaikoissa on erillaisia käytäntöjä. Jotkut laittavat laskun perään mutta jotkut pyytävät maksua heti.
- Anonyymi
Mä en vois mennä tollaseen hoitolaan kun mulla ei ole pankki-tai luottokorttia.Löytyy vaan automaattikortti.Mitenköhän tollasessa maksetaan lasku kun tollasia kortteja ei löydy?
- Anonyymi
Kyllä kunnallisella puolella pitää pystyä lähettämään lasku perään. Muuten siinä kohdellaan epätasa-arvoisesti eri kuntalaisia.
Monesta paikasta käteislaskutus on poistunut. Joten yksityisellä kortilla maksaminen lienee ainoa vaihtoehto. Ellei sitten ole jotain luottosopimuksia mahdollista tehdä kalliisiin hoitoihin.
Kun asuin Helsingissä, niin lasku tuli perässä kotiin. Aika paljon jälkijunassa itse asiassa.
- Anonyymi
Mä sain paperilaskun ku yksityisellä kävin. Ois voinu hetiki kortilla maksaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294