PS5, myydä, palauttaa vaiko pitää?

Anonyymi

Joulukuun 2020 jälkimmäisellä puoliskolla tilattiin DNA:lta PS5 joululahjakseni. Konsoli ei kuitenkaan saapunut kunnes nyt heinäkuun toisella viikolla. Olen kuitenkin jo ehtinyt tottua ajatukseen ilman konsolia, ja uskon, ettei aika sen käyttämiseen riitä syksyllä alkavan lukion myötä. Sen lisäksi kavereiden kanssa pelaamiseen vaadittaisiin PS palvelu, josta tulee kuukausittainen maksu. Lisäksi tietenkin monet peleistä maksavat parista kymmenestä lähes sataan euroon saakka, mikä ei ole toki optimaalista.

Vaihtoehtona on toki palauttaa se takaisin seuraavan kahden viikon aikana, tai mahdollisesti myydä se tori.fi:ssä jollekin epätoivoiselle vanhemmalle. Hinnat näyttävät pyörivän torissa 600-700 euron paikkeilla levyasemalliselle ps5:lle, joka on siis kyseessä omalla kohdallani.

Kysymys siis kuuluu, luotanko, että tulen käyttämään PS5:sta tarpeeksi, ettei ostos mene täysin hukkaan, palautanko sen DNA:lle ja saan varmat rahat takaisin, vai myynkö sen torissa, niin että saan päälle mahdollisesti vielä extraakin. Torissa voi mennä toki monet asiat pieleen.

PS. Maksoin osan konsolista itse, eikä se ollut läheskään ainoa joululahjani. Hyvää kesää ja kiitos mahdollisista ehdotuksistanne!

5

1340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi hitossa ostaa konsoli kun tietokoneella saa samat 99% halvemmalla ja ohjaimenkin saa kytkettyä?

• Anonyymi

Playstation yksinoikeuspelit on vertaansa vailla. Toki osa tulee PC:lle myös mutta viiveellä enkä jaksa odottaa. Haluan päästä pelaamaan heti kun ilmestyvät. Mulla on myös PC.

• Anonyymi

Palauta pois.. ps5 hinta tippuu todella nopeasti ja ihan surkea kone, kun nuo pelitkin on yli hintaisia.. Ei kannata laittaa toriin, koska kukaan ei maksa pyytämääsi summaa koneesta.

• Anonyymi

Ps5 on loistava pelikone :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps5 on loistava pelikone :)

ps5 on täysin kusetus kone.. tehoja on ja jotkut pelit on "pelattavia".. mutta ei ostamisen arvoinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      72
      2766
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe