Hei! Mä oon aika nuori tyttö, (en halua kertoa ikää mutta alle 15) joten on ehkä liian aikaista miettiä tätä, mutta haluaisin silti pohtia vähän. Eli haluaisin selvittää mikä on mun seksuaalisuus. Oon ollut aika pitkään bi, mut lähiaikoina oon vähän miettiny, oonko sittenkään bi? Olisi tosi kiva jos joku jakaisi mielipiteitä tai auttaisi!
Itse oon miettinyt, et oisinko omni, poly, ehkä jäisin bi, ja pan on käynyt myös mielessä mutten ehkä ole pan. Olen huomannut kokevani vetovoimaa tyttöihin, mut oon myös ollut aijemmin tuntenut tunteita poikaa kohtaan. No siltä väliltä, en ole vielä kokenut tunteita sellaiseen henkilöön mutta osaisin kuvitella itseni sellaisen kanssa, vaikka osaisin nähdä itseni enemmän tyttöjen tai poikien kanssa.
Tää asia on pyörinyt mun päässä jo melkein kuukauden, mutten saa selvitettyä tätä niin ajattelin jos joku osaisi auttaa!! 💗
Kiitos jos autatte
Mikä on seksuaalisuuteni?
Anonyymi
0
110
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e792478- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä221407Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180