Eli kun laitetaan sisäilmankierto päälle niin ilmaa ei oteta tietysti ulkoa vaan sisältä, mutta mistä kohtaa se otetaan?
Mistä kohtaa ilma otetaan kun sisäilmankierto päällä
5
877
Vastaukset
- Anonyymi
Se kierrättää vain sisä ilmaa. Eikä sitä kannata käyttää, kuin poikkeustilanteissa. Kokeile eritilanteissa, esimerkiksi kuivalla hiekkatiellä edellä ajavan nostattaman pölyn vuoksi. Kostealla ilmalla laitat sisäkierron päälle, niin kohta on kaikki ikkunat huurussa, eli ei silloin.
- Anonyymi
"Eikä sitä kannata käyttää, kuin poikkeustilanteissa"
onko Ford sellainen, minä käytän usein kierrätystä helteellä, on tasaisempi 22. Mutta mulla onkin vain Skoda
- Anonyymi
Yleensä otetaan kojelaudan sisältä hansikaslokeron takaa.
- Anonyymi
Poikkeustilanne olisikin. Löysin puoli pulloa ilmastoinnin desinfiointivaahtoa. Normaalisti pitäis ottaa raitisilmasuodatin pois ja laitaa sitä kautta vaahdot lauhduttimelle. On sen verran työläässä paikassa eikä tarvetta vaihtaa suodatinta niin aattelin että saisko vaahdot helposti sisään sisäilmankierron avulla. Mutta taitaa jäädä pullo odottamaan seuraavaa suodattimen vaihtoa.
- Anonyymi
Tunkkaisten pierunhajuisten istuimien alta kiertää silloin raikas ilma!🤣😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441539
- 1001470
- 791397
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään211270- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761168- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015